Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Dainiaus Labučio (ELTA) nuotr.
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
Lietuvos paštui normalizavus registruotų ir neregistruotų laiškų bei siuntų šalies viduje pristatymą, pasitelkus papildomas priemones planuojama per kelias savaites užtikrinti sklandų ir užsienio siuntų pristatymą.
„Atsiprašome Lietuvos pašto klientų dėl kovo pradžioje atsiradusių pristatymo nesklandumų ir dėl to patirtų nepatogumų. Bendrovės valdyba glaudžiai bendradarbiauja su įmonės vadovybe ir atidžiai seka situaciją bei įmonės diegiamas trikdžių pašalinimo priemones. Šiuo metu tiek laiškų, tiek vidaus siuntų pristatymas yra pilnai grįžęs į įprastą režimą bei terminus. Iššūkių bendrovė vis dar turi skirstant iš užsienio atkeliavusias siuntas – šiems vėlavimams išspręsti artimiausias 2–3 savaites bus skiriamas padidintas dėmesys (...)“, – teigia Lietuvos pašto valdybos pirmininkas Mindaugas Kyguolis.
Jis pažymi, kad šį mėnesį baigiamas įgyvendinti prieš trejus metus pradėtas išmaniojo skirstymo projektas yra būtinas sėkmingai tolesnei Lietuvos pašto veiklai. Be išmaniųjų įrenginių pagalbos, kurie leidžia rankinį siuntų skirstymą automatizuoti, bendrovė neturėtų galimybių susitvarkyti su dėl pandemijos stipriai išaugusiais siuntų srautais.
Pasak Lietuvos pašto generalinės direktorės Astos Sungailienės, „galutinai grįžti į visiškai įprastą darbo režimą planuojame balandžio viduryje, kai baigsime šalinti iš užsienio keliaujančių siuntų pristatymo trikdžius“.
Bendrovė jau anksčiau skelbė, kad dėl per pandemiją daugiau kaip dvigubai išaugusio siuntinių skaičiaus ir pereinamojo laikotarpio diegiant automatizuotą siuntų skirstymą, dalis klientų pirmosiomis kovo savaitėmis susidūrė su laikinais siuntų pristatymo vėlavimais.
„Nuo šios savaitės įgyvendiname ir papildomas priemones klientų patogumui: laikinai pailginome dalies pašto skyrių darbo laiką, maksimalų siuntų srautą nukreipiame į paštomatus, kad klientai galėtų jas atsiimti greičiau ir patogiau“, – teigia A. Sungailienė.
Lietuvos paštas atkreipia dėmesį, kad, pandemijai paveikus pasaulio logistikos sektorių, siuntų iš užsienio pristatymas tapo nestabilus ir sudėtingai prognozuojamas. Dalis siuntų keliauja naujais maršrutais – ne oro, bet antžeminiu transportu. Iš Europos Sąjungos šalių iki Lietuvos siuntos karantino metu keliauja šiek tiek ilgiau nei įprastai, o ilgiausi pristatymo į Lietuvą terminai fiksuojami iš trečiųjų šalių, ypač Kinijos. Siuntų iš trečiųjų šalių apdorojimas ir įprastu metu dėl muitinės bei kitų procedūrų vyksta iki 3 savaičių, o dabar dėl netolygių siuntų srautų ir padidėjusio bendro jų kiekio šis terminas dar labiau pailgėjo.
ELTA