Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Etaplius.LTŠaltinis: BNS
Už sankcijų priežiūrą atsakingiems LTG darbuotojams kilo įtarimų dėl galimai kuriamų schemų, kuriomis siekiama apeiti kontrolę ir gabenti sankcionuojamoje gamykloje Baltarusijoje pagamintą produkciją. Tokius įtarimus sustiprina ir iš institucijų gauti signalai.
Pasak įmonės, anksčiau šį mėnesį kilus tokių įtarimų krovinių vežimas buvo sustabdytas, kol bus išsiaiškintos visos aplinkybės, o penktadienį surinkta informacija perduota teisėsaugai.
LRT anksčiau šią savaitę pranešė, kad antradienio naktį Baltarusijos aktyvistai su žurnalistais sustabdė į Lietuvą įvažiavusius du vilkikus, gabenusius ES sankcionuojamos įmonės „Grodno Azot“ produkciją – protestuotojai teigė, kad bendrovės trąšos vežamos ir geležinkeliu, o sankcijos, jų spėjimu, apeinamos įsteigus naują įmonę, nes azoto trąšos į sankcionuojamų prekių sąrašą nepatenka.
LTG teigia įdiegusi sankcijų priežiūros procesus – „LTG Cargo" neveža sankcionuotų prekių, į sankcijų sąrašus įtrauktų ar susijusių su sankcionuojamais asmenimis bendrovių krovinių.
Paraiškų derinimas ir dokumentų tikrinimas vyksta automatizuotai, naudojant IT įrankį, kuris identifikuoja, ar sankcijos taikomos krovinio siuntėjui, gavėjui ir kroviniui, tikina LTG.
Be to, „LTG Cargo" jos gauta išankstine informacija apie iš užsienio šalių atvykstančius traukinius pasidalina su visomis krovinių vežimą kontroliuojančiomis tarnybomis: muitine, valstybės sienos apsauga, veterinarija, fitosanitarija ir kitomis.