Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Unsplash.com nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: BNS
„Gairės nustato aiškius prioritetus ir strategines kryptis, kurios per artimiausią dešimtmetį leis stipriai pagerinti šalies pasiekiamumą tiesioginiais skrydžiais, plėsti aviacijos paslaugas, efektyviai planuoti darbus ir investicijas“, – pranešime sakė ministras Marius Skuodis.
Praėjusiais metais Lietuva tiesioginiais skrydžiais buvo pasiekiama iš 94 krypčių.
Tarptautinės oro transporto asociacijos (IATA) pasauliniame pasiekiamumo vertinimo reitinge 2019 metais Lietuva užėmė 75 vietą, o jeigu gairėse įvardinti tikslai taps realybe, šalis turėtų pakilti į 85 vietą.
Iki 2030-ųjų taip pat planuojama Vilniaus ir Kauno oro uostus sujungti „Rail Baltica“ geležinkelio linija, plėtoti orlaivių remonto ir priežiūros paslaugas, didinti oro transportu gabenamų krovinių srautus, sukurti ir įgyvendinti naują oro susisiekimo skatinimo modelį, didinti Lietuvos, kaip patrauklios turizmo ir verslo krypties, žinomumą.
Aviacijos sektoriaus grąža valstybei šiuo metu siekia maždaug 3 proc. šalies bendrojo vidaus produkto. Manoma, jog 2030 metais šis rodiklis padidės iki 5 proc.