Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Unsplash.com nuotr.
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Lietuva sieks didinti turistinį šalies patrauklumą keliose rinkose – Vokietijoje, Italijoje, Prancūzijoje ir Jungtinėje Karalystėje, taip pat Japonijoje bei Kinijoje.
Nacionalinė turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ ieško, kas jai atstovaus šiose šalyse. Dalis sutarčių jau pasirašyta.
Agentūra BNS teigė, jog turizmo rinkodaros paslaugos bus skirtos Lietuvos kaip turizmui patrauklios šalies žinomumo didinimui, atvykstamojo turizmo srautų į Lietuvą plėtrai.
Centriniame viešųjų pirkimų portale nurodoma, kad agentūra pavasarį pasirašė sutartis su Milane registruota „Aigo“ (257,1 tūkst. eurų be PVM), Pekino „Travel Link Market“ (100 tūkst. eurų), ir Miuncheno „Aviareps Tourism“ (beveik 300 tūkst. eurų).
Užsienio partneriai analizuos turizmo rinką, rengs renginius, pristatančius Lietuvos turizmo galimybes, pavyzdžiui, kontaktų muges, verslo misijas, parodas. Paslaugos bus užsakomos pagal poreikį, o apmokėjimai atliekami pagal jų kiekį.
„Keliauk Lietuvoje“ penktadienį pranešė, kad į Lietuvą atvykstančių turistų srautas šiemet gali susitraukti 40 proc., o vietos keliautojų – 25 proc. Turizmo sektoriaus pajamos smuks apie 0,5 mlrd. eurų.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.