Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Akvilė TamošiūnėŠaltinis: Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos inf.
Siekiant atkreipti dėmesį į šią iniciatyvą, visą spalio savaitę bibliotekoje vyko projekto „Programavimo studija“ Kūrybinių dirbtuvių dienos. Renginių žemėlapyje www.codeweek.eu bibliotekininkai užregistravo keturias skirtingas veiklas: robotikos užsiėmimą ir čempionatą, programavimo būrelį „Coder Dojo“, programuojamų bitučių bei roboto humanoido pristatymą, 3D modeliavimo kūrybines dirbtuves. Visi besidomintys programavimu buvo kviečiami atvykti ir išbandyti į aplinką reaguojančius, tarpusavyje kovojančius „Lego Mindstorms EV3“ ir „VEX IQ“ robotus, mokytis programavimo ir 3D modeliavimo, stebėti spausdinimo porcelianu procesą, patiems išbandyti programuoti robotus humanoidus „EdBot“, kurie geba atlikti sporto, šokio judesius.
Jauniausiems dalyviams skirtas programuojamas bitutes „Blue-Bot“ ir „Bee-Bot“ išbandė tiek pirmokai, tiek Šilutės trečiojo amžiaus universiteto senjorai. Pastarieji šių veiklų metu susipažino su mokymosi per žaidimą metodu.
Kūrybinėse programavimo dienose dalyvavo Žibų pradinės mokyklos pirmokai (mokytoja D. Šarlauskienė), Šilutės jaunimo ir suaugusiųjų mokymo centro moksleiviai (ikiprofesinio mokymo pedagogas, ekonomikos ir verslumo mokytojas A. Liekis, soc. pedagogė R. Petrauskienė, fizikos mokytojas G. Pečiulis), Šilutės trečiojo amžiaus universiteto studentai ir programavimu susidomėję jaunuoliai.