Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Mariaus Morkevičiaus nuotr.
Etaplius.lt BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Koronaviruso komunikacijos paslaugoms šiemet išleista beveik 940 tūkst., daugiau nei pusė lėšų skirta kampanijai „Petys už laisvę“, skelbia Sveikatos apsaugos ministerija (SAM).
Ministerija antradienį paskelbė komunikacijai skirtų pirkimų, kuriuos iki šiol buvo galima rasti ir Centriniame viešųjų pirkimų portale, ataskaitą, motyvuodama „viešojoje erdvėje kilusiu susidomėjimu“ pastaruoju metu vykdytais pirkimais. Jie finansuoti iš Valstybinio visuomenės sveikatos stiprinimo fondo, taip pat Vyriausybės rezervo ir Sveikatos apsaugos ministerijos biudžeto lėšomis.
Iš viso kampanijai „Petys už laisvę“ šiemet skirta 485,5 tūkst. eurų, stambiausias konkursų laimėtojas – bendrovė „Gravitas Partners“, iš viso, pagal sutartis, organizavusi socialinės reklamos kampaniją televizijoje ir interneto portaluose už 405 tūkst. eurų.
Su įmone „Derybininkai.lt“ sudaryta 30 tūkst. eurų sutartis kampanijos reklamai specializuotuose žiniasklaidos kanaluose (naujienų portaluose, laikraščiuose, žurnaluose, televizijos laidose), dar 50,5 tūkst. eurų skirta suvenyrų gamybai su „Petys už laisvę“ logotipais – sutartis sudaryta su bendrove „Aola“.
100 tūkst. eurų skirta kampanijai „Kartu mes galime viską“ regioninėje spaudoje, sutartis pasirašyta su bendrove „Santarvės laikraštis“. Koronaviruso informacinei sklaidai nacionalinėje spaudoje skirta 80 tūkst. eurų, paslaugas teikė „Media bitės“.
Už 50 tūkst. eurų įmonė „Tango reklama“ rūpinosi COVID-19 informacijos sklaida nacionalinėse radijo stotyse, dar per 4,3 tūkst. šiai įmonei skirta už laidų rengimo ir transliavimo paslaugas. „Komunikacijos amatininkai“ už 30 tūkst. organizavo Valstybinio visuomenės sveikatos stiprinimo fondo iniciatyvų viešinimą socialiniuose tinkluose ir renginiuose.
Kaip nurodo SAM, už 60 tūkst. eurų bendrovė „Galimybių Centras“ teikė lauko reklamos bei reklamos prekybos centrų ekranuose prie kasų paslaugas.
Taip pat sudarytos sutartys su rinkos ir visuomenės nuomonės tyrimų bendrovėmis „Spinter“ bei „Baltijos tyrimai“ dėl skiepijimosi nuo koronaviruso – atitinkamai už 6,3 tūkst. ir 14,9 tūkst. eurų. Už 11,4 tūkst. eurų iš „Mediaskopo“ įsigyta žiniasklaidos stebėsenos paslaugų.
Po 12 tūkst. skirta ir Nuotolinių spaudos konferencijų transliacijoms ir vaizdinės medžiagos filmavimui (įmonė „Medijų centras“), Tekstinės, vizualinės medžiagos kūrimo paslaugoms (viešoji įstaiga „Autoriai“).
Taip pat yra ir kelios mažesnės nei 10 tūkst. eurų sutartys, tarp jų – fotografijos, socialinių tinklų administravimo, informacijos talpinimo paslaugos.
Praėjusią savaitę Sveikatos apsaugos ministerija sulaukė kritikos paaiškėjus, jog ruošėsi sumokėti prodiuseriams už laidą „Kitokie pasikalbėjimai“, kurioje dalyvavo ministro visuomeninis patarėjas, chirurgas Edgaras Kulikauskas, žinomas Ciniško chirurgo slapyvardžiu. Laidos metu neskelbta, kad dėl jos buvo sudaryta sutartis su ministerija, to sako nežinojęs ir laidoje dalyvavęs medikas.
Atsakomybę už sprendimus dėl komunikacijos prisiėmusi sveikatos apsaugos ministro Arūno Dulkio patarėja Aistė Šuksta pasitraukė iš pareigų.
BNS