Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Eva KazlauskienėŠaltinis: Etaplius.lt
Vilniaus miesto savivaldybė, pirmoji Lietuvoje įdiegusi aptarnavimą vieno langelio principu, taip pat vilniečių aptarnavimą penkiomis kalbomis, žengia dar vieną žingsnį į priekį - nuo šiol visi skambučiai į savivaldybę bus įrašomi. Taip tikimasi pagerinti interesantų ir konsultacijų telefonu aptarnavimo kokybę bei skundų nagrinėjimo objektyvumą.
„Kiekvienas savivaldybės darbuotojas vidutiniškai sulaukia apie 100 skambučių, ir mums labai svarbu, kad visi vilniečiai, kurie skambina į savivaldybę, gautų ne tik visą reikiamą informaciją, bet ir būtų aptarnauti mandagiai bei kokybiškai. Kitas mūsų žingsnis – ir skambučių centro veiklos tobulinimas, kuris šiuo metu jau pradėtas ir pokyčius vilniečiai pajus jau greitu laiku“, - sakė Vilniaus miesto savivaldybės Interesantų aptarnavimo skyriaus vedėjas Vitalij Mosin.
Kas mėnesį apie 800 Vilniaus miesto savivaldybės specialistų sulaukia vidutiniškai beveik 80 000 skambučių. Apskaičiuota, kad šie pokalbiai per mėnesį užtrunka daugiau nei 6 milijonus sekundžių arba per 100 000 valandų. Tai reiškia, kad vidutiniškai kiekvienas specialistas kasdien apie 45 minutes bendrauja su į savivaldybę įvairiais klausimais paskambinusiais gyventojais, teikdamas jiems informaciją ar atsakydamas į rūpinus klausimus.
Tai leis ne tik užtikrinti greitesnį, efektyvesnį bei kokybiškesnį gyventojų aptarnavimą, bet ir užtikrins objektyvų nusiskundimų įvertinimą, jeigu į savivaldybę paskambinęs vilnietis jausis aptarnautas netinkamai.
Vilniaus m. savivaldybės informacija