Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija užsibrėžė tikslą artimiausiais metais pagilinti akvatoriją bent iki 15 metrų. Tai leistų pirmą kartą istorijoje į uostamiestį atvykti 366 m ilgio „Panamax“ laivams, rašo VE.lt.
Pasak Uosto direkcijos generalinio direktoriaus Arvydo Vaitkaus, į uostamiestį atvyksta dvi naujos linijos.
„Turime tikslą kuo greičiau gilinti akvatoriją. Tikriausiai ji bus gilinama pusmetriu. Tai leistų pietinėje miesto dalyje veikiančioms kompanijoms Birių krovinių terminalui, LKAB Klaipėdos Smeltė ir centrinėje dalyje esančiai jūrų krovinių kompanijai „Bega“ priimti ir maksimaliai pakrauti atvykstančius didžiuosius „Panamax“ tipo laivus. Norėtume pradėti gilinimą neformuodami šlaitų“, - pirmadienį spaudos konferencijoje sakė A. Vaitkus.
Direktorius tikisi, kad Uosto direkcija šiam planui įgyvendinti gaus Europos Sąjungos lėšų. Šiuo metu akvatorijos gylis siekia 14,5 m.
„Į uostamiestį įvedant 366 metrų ilgio laivus kiltų klausimų dėl laivų pakrovimo - ar pakrauti visiškai, ar iš dalies. Šiais metais turime tikslą pradėti rangovo parinkimo konkursą, kad kitais metais gilinimas būtų baigtas“, - sakė Uosto direkcijos vadovas.
Pasak jo, daugiausiai galvos skausmo kelia geologija - teritorijoje yra labai daug akmenų, tad kalant įlaidus jie atsiremia į povandenines kliūtis. Beje, ruošiamasi statyti ir naują geležinkelių iškrovos mazgą.
ELTA