Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Asociatyvi nuotr.
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
Kitų metų valstybės biudžete siūloma Susisiekimo ministerijai, Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimui, numatyti papildomą 2,5 mln. eurų sumą atlikti kelio A14 rekonstrukcijos galimybių studijos ruošimo ir projektavimo darbus.
Tokį pasiūlymą 2021 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projektui įregistravo Utenoje išrinktas Seimo narys konservatorius Edmundas Pupinis.
Pasak jo, 1985 m. baigtas nutiesti magistralinis kelias A14 (Vilnius-Utena) yra vienas prasčiausių Lietuvos kelių. Cementbetonio danga yra sutrūkinėjusi, deformacinės dangos siūlės nesutvarkytos, vis atsinaujina dangos plyšiai bei iškilos. Anot parlamentaro, prasta kelio danga lemia didėjančias kelio priežiūros išlaidas, augančius autotransporto priemonių eksploatacijos kaštus ir laiko sąnaudas, nepakankamą važiavimo komfortą, didina avaringumą.
"Nors 2018-2020 m. vykdyti atskirų kelio ruožų remonto darbai, didžioji magistralės dalis išlieka nerekonstruota. Todėl siūlymu siekiama nustatyti, jog Susisiekimo ministerijai, Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimui, būtų numatyta papildoma 2,5 mln. eurų suma atlikti kelio A14 rekonstrukcijos galimybių studijos ruošimo ir projektavimo darbus", - sako pasiūlymo autorius E. Pupinis.
Jis nurodo ir galimą lėšų šaltinį - valstybinių įmonių dividendai.
ELTA