Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Penktadienį buvo pristatyta „Kino pavasario“ muzikinių vaizdo klipų konkurso programa. Šiemet jau trečią kartą vykstančio konkurso dalyvių gretose: „Daddy Was A Milkman“, „Lemon Joy“, „Golden Parazyth“ ir kitų grupių bei atlikėjų dainoms sukurti vaizdo klipai. Iš viso programoje - 14 dalyvių.
Muzikinius vaizdo klipus vertins komisija - muzikantas Andrius Mamontovas, režisierius Ignas Jonynas, operatorius Feliksas Abrukauskas ir agentūros „New!“ kūrybos vadovas, režisierius Tomas Ramanauskas. Konkurso nugalėtojui „Pakartot.lt“ įsteigė pagrindinį 2 000 eurų prizą.
Svarbiausias „Kino pavasario“ muzikos vaizdo klipų konkurso tikslas - skatinti jaunus šalies kūrėjus ir muzikantus kurti aukštą kinematografinę vertę turinčius vaizdo klipus bei bendradarbiavimą tarp Lietuvos ir užsienio muzikos profesionalų.
„Prieš trejus metus, kai „Kino pavasaryje“ buvo pradėtas rengti muzikinių klipų konkursas, turėjome įtarimų, o kas, jei vaizdo klipų bumas - vienadienis? Tačiau šiandien esame užtikrinti, kad vaizdo klipai dar ilgai niekur nesitrauks“, - kalbėjo muzikos apžvalgininkas Karolis Vyšniauskas.
Dalyvauti muzikos vaizdo klipų konkurse šiais metais norą pareiškė net 90 kūrėjų. Video gamybos namų „Zest“ ir festivalio „Kino pavasaris“ atstovai iš geriausiųjų sudarė Muzikinių klipų konkurso programą, kuri „Kino pavasaryje“ bus parodyta du kartus.
Pasak konkurso programos sudarytojų, vertinant klipus, daugiausia dėmesio buvo skiriama kinematografijai, nedominavo klipo populiarumas, todėl programoje atsirado ir labai populiarių, ir mažiau peržiūrų sulaukusių klipų.
„Šis konkursas parodo Lietuvai ir pasauliui, kad mes gebame kurti aukšto lygio muzikinius vaizdo klipus. Konkursas naudingas visai Lietuvos vaizdo klipų industrijai, jis skatina šį žanrą judėti į priekį“, - sakė viena konkurso organizatorių, video gamybos namų „Zest“ prodiuserė Viktorija Kirdeikaitė.
2018 m. konkurso dalyviai: Pijaus Vėberio režisuotas grupės „Daddy Was a Milkman“ kūrinio „All About Love“ vaizdo klipas, Andriaus Paškevičiaus režisuotas elektroninės muzikos dueto „Vilniaus energija“ dainos „IQ Daktaras“ klipas, roko muzikos atstovų „Wolfsome“ dainos „Home (When I'm With You)“ klipas, kurį režisavo Justas Ramanauskas, grupės „Antikvariniai Kašpirovskio dantys“ dainos „Indai“ klipas, režisuotas Sauliaus Baradinsko, Klemento Davidavičiaus režisuotas scenos grandų „Lemon Joy“ dainos „Willkommen“ klipas, indie roko atlikėjų „Colours of Bubbles“ dainos „Truth or Dare“ klipas, kurį režisavo Aneta Bublytė, Domo Vilčinsko režisuotas Tomo Sinickio dainos „Vilnius“ vaizdo klipas, Andžio Grivos ir WWMM dainos „Single Shot“ vaizdo klipas, režisuotas Ievos Veiverytės, muzikiniuose apdovanojimuose M.A.M.A. dvi statulėles pelniusios atlikėjos Monique dainos „Man nebaisu“ klipas, režisuotas Vytauto Rumšo, MTJUNKER dainos „ACIDPIZZA“ muzikinis klipas, režisuotas Tito Sūdžiaus, Lauryno Valkiūno režisuotas grupės „Condor Avenue“ dainos „Noir“ klipas, grupės „Golden Parazyth“ dainos „Open Windows“ klipas, kurį režisavo Vytas Dambrauskas, atlikėjų „The Roop“ dainos „Dream On“ klipas, režisuotas Vaidoto Valiukevičiaus ir galiausiai Irmos Pužauskaitės režisuotas klipas, skirtas japonų atlikėjo „Anchorsong“ dainai „Mother“.
2016 m. geriausiu muzikiniu klipu buvo išrinktas „ba.“ klipas dainai „Sugebėt pasikeist“, kurį režisavo Dominykas Bliznikas ir Paulius Miliauskas. 2017 m. triumfavo „Despotin Fam“ klipas dainai „Nemiriau“, kurio režisierė ir scenarijaus autorė - Gintarė Minelgaitė.
ELTA