Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
BYD automobilis. Youtube stop kadras
Jūras BarauskasŠaltinis: ELTA.LT
Kompanijos teigimu, didžiausias naujosios akumuliatorių ir įkrovimo sistemos „Super e-Platform“ krovimo greitis pasiekė 1 000 kW – tai reiškia, kad vos penkias minutes trunkančios įkrovos pakanka, kad automobilis galėtų nuvažiuoti iki 470 kilometrų atstumą.
Naująja technologija siekiama „iš esmės išsklaidyti vartotojų nerimą dėl įkrovimo“, – paaiškino kompanijos BYD steigėjas Wangas Chuanfu.
„Mūsų tikslas yra pasiekti, kad elektromobilius įkrauti truktų tiek, kiek trunka įpilti kuro į kuru varomo automobilio baką“, – pirmadienį vakare pristatydamas naująją platformą kalbėjo jis.
Antradienį ryte kompanijos BYD akcijų kaina Honkongo vertybinių popierių biržoje vienu metu pašoko daugiau nei šešiais procentais ir pasiekė naują aukštumą – tiesa, po to vėl kiek sumažėjo.
Pristačiusi naująją technologiją, BYD pralenkė savo didžiausią konkurentę – kompaniją „Tesla“, kurios platformos „Supercharger“ suteikia galimybę elektromobilius įkrauti 500 kW greičiu.
Pristatydama platformą „Super e-Platform“, BYD pristatė ir du naujus elektromobilių modelius, kuriuos pirmuose bus diegiama naujoji technologija – sedaną „Han L“ ir miesto visureigį „Tang L“.
Be to, Šendžene įsikūrusi kompanija atskleidė planus visoje šalyje įrengti daugiau nei 4 000 itin spartaus krovimo stotelių, kuriose bus naudojama ši technologija.
Tokia ambicinga plėtra veja neįtikėtinus augimo rodiklius: vasarį kompanijos apyvarta išaugo 161 proc. ir pasiekė 318 000 elektromobilių.
Tuo tarpu kompanijos „Tesla“ apyvarta Kinijos rinkoje tuo pačiu laikotarpiu sumažėjo 49 proc.