Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Unsplash.com nuotr.
Reporteris ElenaŠaltinis: Etaplius.lt
Greito maisto restorano KFC klientė socialiniame tinkle pasidalijo, kad gruzdintos vištienos užsakyme rado visą paukščio galvą: „Tarp aštrių vištienos sparnelių radau gruzdintą viščiuko galvą, praradau apetitą.“
Žinutė sulaukė daug dėmesio, todėl po kelių dienų Didžiosios Britanijos KFC paviešino savo atsakymą.
„Nuoširdžiai, oho. Mus ši nuotrauka išties nustebino. Net sutrikome. Tai šokiruoja. Kai tik pamatėme, pradėjome aiškintis situaciją. Trumpai tariant, mes gaminame tikrą vištieną. Tuo didžiuojamės. Griežtai tikriname savo tiekėjus ir partnerius, kad išvengtume, jog tokia situacija pasikartotų.“
Įmonė žada imtis papildomų priemonių, kad užtikrintų, jog daugiau nė vienas klientas nerastų nepageidaujamų kūno dalių savo patiekale. Be to, nusivylusią klientę žadėjo pavaišinti nemokamai.
Pagal užsienio žiniasklaidą.