Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS / Fotobanko nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: ELTA
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus Mariaus Švaikausko, šis konkretus atvejis rodo, kad Lietuvos automobilių direkcija supranta ir jau vertina medžių išsaugojimo svarbą tiek vietos bendruomenių, tiek ir žaliojo kurso kontekste.
„Gali atrodyti, kad tai tik dar vienas medis, nevertas tiek pastangų, tačiau įvertinę Europos visuomenės lūkesčius darniai su aplinka veiklai, galvojame kad tiek Lietuvos automobilių kelių direkcija, tiek mūsų partneriai – kelių projektuotojai, kelių statytojai jau yra pasirengę sprendimus priimti, įvertinę ne tik tai, ar keliu važiuoti bus patogu, saugu, bet ir tai, ar jį tiesiant nebus padaryta žala gamtai. Todėl įgyvendinant projektus, mūsų bendras tikslas išgirsti visuomenės lūkestį ir prisidėti ne tik prie eismo saugos, bet ir prie aplinkosaugos“, – sakė M. Švaikauskas.
Pažymima, kad gavus informaciją apie tai, kad ilgaamžis ąžuolas yra rekonstruojamame kelio ruože, nedelsiant buvo priimtas sprendimas ieškoti galimybių, kaip medį išsaugoti. Lietuvos automobilių kelių direkcija dar š. m. kovo mėn. nurodė projektuotojui peržiūrėti sprendinius ir kelio rekonstravimo projektą pakoreguoti taip, kad rekonstruojamame krašto kelio Nr. 119 Molėtai–Anykščiai ruože 28,169 iki 36,169 km maždaug 28 km augantis ilgametis ąžuolas rekonstrukcijos metu būtų išsaugotas.
Planuojama krašto kelio Nr. 119 Molėtai–Anykščiai ruožo nuo 28,169 iki 36,169 km rekonstravimo projekto vertė – apie 46,4 tūkst. eurų. Pažymima, kad šis kelias neatitinka tokios kategorijos keliams keliamų dangos pločio reikalavimų – yra siauresnis nei 5 metrai, todėl jį dėl saugumo būtina rekonstruoti.