PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Gatvė2024 m. Spalio 18 d. 14:02

Kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija: baigti darbai Utenos mieste, pradedamas naujas etapas nuo Molėtų iki Utenos

Utena

Kelio Vilnius-Utena rekonstrukcija. „Via Lietuva“ nuotr.

ELTAŠaltinis: ELTA


324685

Praėjusią savaitę įgyvendintas pirmasis Utenos plento atnaujinimo projekto etapas – baigti rekonstrukcijos darbai Utenos mieste, praneša „Via Lietuva“. Skelbiama, kad darbai toliau vyksta 30-ies kilometrų atkarpoje nuo Molėtų iki Utenos, kurių pabaiga suplanuota dar šių metų pabaigoje.

Pranešama, kad rekonstruoto Vilnius–Utena kelio ruože (nuo 93,7 iki 95,6 km) Utenos mieste atnaujintos dvi eismo juostos, paklota nauja asfalto danga, sutvarkytos, atnaujintos ar naujai įrengtos nuovažos, rekonstruotos sankryžos, įrengta autobusų sustojimo aikštelė su peronu, atlikti kiti eismo saugai užtikrinti reikalingi darbai. Rekonstruotoje gatvėje ir sankryžose įrengtas apšvietimas, skelbiama „Via Lietuva“ pranešime žiniasklaidai.

Taip pat Kupiškio gatvės su J. Basanavičiaus gatve ir Kupiškio g. su Molėtų gatve sankryžos rekonstruotos į žiedines, o rekonstruojant sankryžas sutvarkytos ir kelių Utena–Pakalniai–Alanta, Kaunas–Zarasai–Daugpilis ir Kupiškis–Utena atkarpos, skelbia įmonė.

Iki J. Basanavičiaus gatvės įrengtas pėsčiųjų–dviračių takas, o dešinėje Kupiškio gatvės pusėje nuo sankryžos su Molėtų gatve iki J. Basanavičiaus gatvės ir žiedinių sankryžų zonose įrengti šaligatviai.

Visus šiuos darbus atliko „Via Lietuva“ viešąjį darbų konkursą laimėjusi bendrovė „HISK“, darbų vertė – beveik 7 mln. eurų su pridėtinės vertės mokesčiu (PVM).

Primenama, kad intensyvūs darbai vyksta ir 30 km ruože nuo Molėtų iki Utenos. Visa senoji betono plokščių danga jau pašalinta, intensyviai klojamas naujas asfaltas, tvarkomos šalikelės, įrengiamos nuovažos, vandens drenažo sistemos, informuoja „Via Lietuva“.

Likusio dar nesutvarkyto kelio Vilnius-Utena ilgis yra 42,8 km. Šios dalies atnaujinimo projektas susideda iš 5 atskirų ruožų.

Primenama, kad kelias Vilnius–Utena pastatytas 1979-1985 metais bei yra vienintelis iš betono plokščių sudarytas kelias Lietuvoje. Šis magistralinis kelias yra viena pagrindinių Lietuvos transporto arterijų, vedančių iš šalies sostinės į aplinkines savivaldybes.