Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
R. Pasiliausko nuotr., "Suvalkietis"
Loreta TumelienėŠaltinis: Etaplius.lt
Nesibaigiančios liūtys Lietuvoje žlugdo ne tik žemės ūkį. Gamtinės sąlygos paralyžiuoja magistralės „Via Baltica“ antrosios juostos statybos darbus. Kelininkai tarėsi, kad reikėtų stabdyti darbus.
Mašinos klimpsta molyje, išskysta medžiagos, nėra galimybės pasiekti reikiamų techninių parametrų. „Tai, ką statybininkai padarė per pusantro mėnesio, sausais orais būtų atlikę per porą savaičių. Čia kažkoks beprasmis kankinimasis“, – sakė įmonės „Marijampolės regiono keliai direktoriaus pavaduotojas kelių priežiūrai Algimantas Bičkus. Be to, sunkiasvorė technika, kai visur įmirkusi žemė, gadina aplinkinių gyvenviečių ir miestelių kelius, nepatenkinti žmonės.
Magistralės „Via Baltica“ rekonstrukcijos darbus atlieka jungtinės veiklos pagrindu susivienijusi ūkio subjektų grupė, kurią sudaro UAB „Fegda“, UAB „Lemminkainen Lietuva“, „Lemminkainen Infra OY, AB „Eurovia Lietuva“, UAB „Tilsta“ ir UAB „Hidrostatyba“. Ketvirtadienį specialiame posėdyje, kuriame dalyvavo rangovai, techninę priežiūrą vykdančios įmonės, Kelių direkcijos, „Marijampolės regiono kelių“ atstovai buvo keliamas klausimas, kad antrosios juostos rekonstrukcijos darbus reikia stabdyti iki pavasario. Nebent stebuklingai pasikeistų gamtos sąlygos.