Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
G. Nausėda apie audros padarinius ir elektros tiekimą. ES tarybos ir ESO nuotr.
Žygimantas ŠilobritasŠaltinis: ELTA.LT
„Kaip aš anksčiau minėjau, mes gavome idealų „stress testą“. Bet mes jo neišlaikėme. Tiek ESO, tiek Nacionalinis krizių valdymo centras, švelniai tariant, nelabai gerai susitvarkė su situacija. Nors dabar iš tikro daro, viską ką gali, kad sugrąžinti tiekimą visiems“, – Palangoje žurnalistams teigė G. Nausėda.
„Pirmiausiai reikia, be abejo, investicijų, kad silpnosios mūsų energetinės sistemos vietos būtų ištaisytos. Tokie darbai, tokios investicijos, jau buvo daromos. Ir tikrai tai padėjo sumažinti žmonių, netekusių elektros, skaičių, lyginant su praeitomis krizėmis“, – komentavo jis.
Prezidentas patikino, kad ESO daro viską ką gali, kad sugrąžintu elektrą jos dar neturintiems vartotojams. Tačiau jis pabrėžė, kad procesas trunkantis ilgiau nei savaitę – nėra normalu.
„Iki šiol tebesitęsiantis elektros tiekimo nebuvimas, tai tikrai nėra normali situacija. Ir kompensacijos, kurios, mano akimis, yra labai menkos, vargu ar ištaisys situaciją“, – sakė jis.
Pirmadienį ESO pranešė, kad elektros dar neturi apie 400 vartotojų.
ESO teigimu, elektros neturinčių klientų skaičius pirmadienį šiek tiek išaugo, nes dalis naujų pranešimų gauti savaitgalį iš sodų, sodybų ir pan. Taip pat liko pavieniai sudėtingi atvejai.
ELTA primena, kad po praėjusį sekmadienį praūžusios audros užtrukus elektros energijos tiekimo atstatymui ir daliai vartotojų dėl to patyrus nuostolių, ESO priėmė sprendimą kai kuriems gyventojams sumokėti kompensaciją. Ji bus suteikta daugiau nei 72 val. elektros energijos neturėjusiems asmenims.