Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Nuotr. Registracija konsultacijoms telefonu jau tampa didžiuliu iššūkiu ir pacientams, ir gydymo įstaigai, nes telefoninių skambučių skaičius labai išaugo ir prisiskambinti labai sunku. Zitos KATKIENĖS nuotr.
anonymous anonymousŠaltinis: Etaplius.lt
Registruotis ambulatorinėms konsultacijoms pas Respublikinės Šiaulių ligoninės Konsultacijų skyriuose bei konsultacijų poliklinikose dirbančius konsultantus iki šiol tekdavo telefonu. Dabar, kai pacientams ir šeimos gydytojams teikiamos ir nuotolinės konsultacijos, skambučių skaičius labai išaugo ir tai apsunkina ne tik gydymo įstaigos registratūros darbą, bet vargas ir pacientams, kai tenka telefonu užsiregistruoti gydytojų konsultacijoms.
Respublikinės Šiaulių ligoninės Diagnostikos centro vadovės pareigas laikinai einanti gydytoja echoskopuotoja Jolanta Gedvilienė sako, kad registracija telefonu jau tampa didžiuliu iššūkiu tiek pacientams, tiek mūsų gydymo įstaigai, nes telefoninių skambučių skaičius per parą išaugo keletą kartų ir siekia iki 2000 per parą. Vienu metu registratūros telefonais fiksuojama iki 100 skambučių.
Pasak vadovės J. Gedvilienės, ieškota kitų būdų, kaip palengvinti pacientams galimybę registruotis pas gydytoją. Nuspręsta pacientų registraciją ambulatorinėms konsultacijoms vykdyti E. sveikatos portale. Tad nuo rugpjūčio 17 dienos registracija pas gydytojus konsultantus ambulatorinėms gydytojų specialistų konsultacijoms pradėta vykdyti per Išankstinės pacientų registracijos sistemą E. sveikatos portale.
Prieš registraciją, kaip ir iki šiol buvo įprasta, turi būti pateikti elektroniniai šeimos gydytojo siuntimai. Jie turi būti pateikiami Elektroninėje sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinėje sistemoje .
Respublikinės Šiaulių ligoninės Konsultacijų skyriaus specialistai atliko skambučių į registratūrą analizę. Nustatyta, kad didžiausias skambučių srautas yra nuo pirmadienio iki trečiadienio rytinėmis valandomis (nuo 8 iki 12 val). Todėl rekomenduojama į Konsultacijų skyriaus registratūrą skambinti ir kitomis darbo dienomis, ypač – popietinėmis valandomis, nes registratūra dirba nuo 7.30 val. iki 19.30 val .