PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Sportas2018 m. Liepos 4 d. 20:13

Kauno „Žalgiris“ trečius metus iš eilės laimėjo Eurolygos marketingo apdovanojimą

Kaunas

Aliaus Koroliovo nuotr.

Reporteris OrintaŠaltinis: Etaplius.lt


44181

Patekęs tarp Eurolygos prizininkų krepšinio aikštelėje, Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas sulaukė apdovanojimo ir už aikštės ribų. Tradiciniuose „Devotion Marketing Awards“ apdovanojimuose Eurolyga pasveikino produktyviausius marketingo projektus kuriančias Eurolygos bei Europos taurės komandas.

Trečią sezoną iš eilės Kauno „Žalgiris“ pateko tarp Eurolygos geriausiųjų ir vėl nuskynė sidabrinį apdovanojimą.

Šį kartą Lietuvos čempionų klubas buvo įvertintas už neeilinius pasiekimus bilietų pardavimo srityje. „Žalgirio“ arena buvo lankomiausia Eurolygoje, o prie žiūrovų anšlago prisidėjo ne tik komandos rezultatai, bet ir nemokamos rungtynių dienos pramogos, dovanos atkrintamųjų varžybų metu bei aistruolių patiriamos emocijos.

Auksinis apdovanojimas buvo įteiktas Miuncheno „Bayern“ (Vokietija) komandai, kuri prieš sezoną įrengė krepšinio aikštelę tarp dviejų Miuncheno oro uosto terminalų ir ten sužaidė draugiškas rungtynes su Madrido „Real“ (Ispanija) ekipa.

Trečioji vieta ir bronzinis apdovanojimas buvo skirtas Europos taurėje rungtyniaujančiam Krasnodaro „Lokomotiv“ (Rusija) klubui, kuris savo gerbėjus viso sezono metu džiugino kūrybiškais komiksų pasakojimais.

Į tris prestižinius prizus iš viso pretendavo 18 Eurolygos ir Europos taurės komandų. Devynis finalininkus atsijojo Eurolyga, o laimėtojus išrinko patys klubai, negalėję balsuoti už savo pačių deleguotus projektus.

Praėjusį sezoną „Žalgiris“ sidabrinio apdovanojimo buvo sulaukęs už pasaulinę fanų surašymo kampaniją, o prieš dvejus metus apdovanojimą atsiėmė už atnaujintą internetinę televiziją „Žalgiris TV“, kuri pavertė komandą dar patrauklesne viešojoje erdvėje.

ELTA