PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Gatvė2023 m. Rugpjūčio 1 d. 14:46

Kauno viešajame transporte pradėti naudoti STOP mygtukai

Kaunas

Kauno miesto savivaldybės nuotr.

Etaplius.LTŠaltinis: ELTA


274423

Antradienį Kauno miesto autobusuose ir troleibusuose pradėjo veikti nauja tvarka. Nuo šiol išlipti norintiems keleiviams reikia paspausti STOP mygtuką, o laukiantiesiems stotelėje – būti matomais.

Anot Kauno savivaldybės, pokyčiai viešajame transporte įgyvendinti atsižvelgus į beveik 70 proc. 2020 ir 2022 metais apklausose dalyvavusių miestiečių, taip pat įdiegtų naujovių poreikį yra išreiškusi ir didelė dalis vairuotojų.

„(...) Kiekvienais metais apklausiame šios paslaugos vartotojus, kur galėtume patobulėti – kartu su jų lūkesčiais gimsta ir sprendimai: nuo išmanaus kelionių apmokėjimo „Žiogu“ iki STOP mygtukų aktyvavimo“, – apie pokyčius kalbėjo Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.

Tuo metu bendrovės „Kauno autobusai“ generalinis direktorius Mindaugas Grigelis teigia, kad viešajame transporte įdiegti pokyčiai autobusų ir troleibusų grafikams įtakos neturės.

„STOP mygtukų naudojimas ir viešojo transporto sustojimas „pagal pareikalavimą“ didesnės įtakos grafikams neturės. Maršrutai planuojami atsižvelgiant į keleivių srautus, bendruomenių, darboviečių, mokymo įstaigų pageidavimus, todėl tikėtina, kad viešasis transportas vis tiek stos daugelyje stotelių ir dieninių maršrutų laikai dėl to nesikeis“, – ramina M. Grigelis.

Pasak jo, kol kas dar galios pereinamasis „tolerancijos“ laikotarpis, kuomet vairuotojai akylai stebės keleivių elgseną, srautus ir užtikrins, kad nekiltų nesusipratimų, visi patogiai pasiektų savo kelionės tikslą.

Maršrutų dažnis ir kiti pokyčiai bus planuojami atsižvelgiant į keleivių srautus, gyventojų ir miesto bendruomenių bei organizacijų pageidavimus.

„Išvengiant „tuščių“ sustojimų ir bereikalingo durų varstymo, vasarą iš kondicionuojamo autobuso ar troleibuso salono neišleisime vėsumos, o žiemos metu bereikalingai neprileisime vidun šalčio iš lauko. Kitaip tariant, taupysime energijos resursus. Galbūt tai prisidės prie degalų ekonomijos ir, savaime suprantama, viešasis transportas taps dar draugiškesnis aplinkai, o kelionės juo – tvaresnės“, – pridūrė M. Grigelis.