Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Irma BagūnėŠaltinis: Etaplius.lt
Dviračių revoliuciją pradėjęs Kaunas nusitaikė į dar vieną situaciją, galinčią palengvinti gyvenimą dviratininkams. Kauno vicemeras Povilas Mačiulis feisbuke patalpintame vaizdo klipe kreipėsi į „Lietuvos geležinkelius“, siūlydamas koreguoti kainodarą, papildomai apmokestinančią dviračius vežančius keleivius.
„Kauno savivaldybė meta iššūkį „Lietuvos geležinkeliams“. Jeigu jūs padarysite, kad bilietas važiuojant iš Vilniaus į Kauną ir iš Kauno į Vilnių nekainuos papildomai vežantis dviratį, mes jums prie geležinkelio stoties įrengsime dviračių laikymo erdvę. Dirbkime kartu, kad dviratininkystė Kaune ir visoje Lietuvoje populiarėtų“, – teigė vicemeras P. Mačiulis.
Šiuo metu važiuojant traukiniu iš Kauno į Vilnių arba atvirkščiai už dviratį reikia sumokėti net 47,4 proc. nuo bilieto kainos. Tai reiškia, kad pasirinkus greitąjį traukinį, bilietas žmogui su dviračiu kainuoja 9,24 euro, kai tuo tarpu be dviračio – 6,27 euro. Jei „Lietuvos geležinkeliai“ priims šį iššūkį ir pakoreguos kainodarą, Kauno miesto savivaldybė prie geležinkelio stoties įrengs modernią dviračių saugyklą.
Kaune dviračius nemokamai galima vežtis tiek viešajame transporte, tiek funikulieriuose. Taip pat tokią paslaugą taiko ir tarpmiestiniai „Kautros“ autobusai. Dviračių revoliuciją „Like Bike“ paskelbęs Kaunas ketina tapti pirmuoju miestu Baltijos šalyse, visiškai pritaikytu dviratininkams.
Revoliucijos sudėtyje – nauji dviračių takai, dviratininkams skirtos žalios juostos gatvėse, dviračiams pritaikyti šaligatviai, tūkstantis naujų dviračių stovų ir daugybė kitų pokyčių. Kaunas siekia per artimiausius trejus metus kasdien dviračiais besinaudojančių miestiečių skaičių padidinti 5 kartus.
Kauno savivaldybės iššūkis „Lietuvos geležinkeliams“: