Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
„Kauno baldai“ / Bendrovės nuotr.
ELTAŠaltinis: ELTA
„Gamintojai senajame žemyne iki šiol susiduria su iššūkiais, tačiau mums praėjusiais metais pavyko augti dėl ilgamečio įdirbio, naujų prekybos partnerių ir išauginto prekybos taškų skaičiaus. Ženkliausiai pardavimai didėjo Skandinavijoje – net 19 procentų. Beniliukso šalyse ir Vokietijoje augimas buvo nuosaikesnis – maždaug po 7 procentus“, – sako „Kauno baldų“ vadovas Tomas Mauricas.
Anot jo, nepaisant sudėtingos ekonominės situacijos Vokietijoje, įmonė būtent šioje šalyje numačiusi augti sparčiausiai – 2025 m. produkcijos planuoja parduoti bent penktadaliu daugiau.
O dabartinės užsakymų tendencijos, pasak T. Maurico, rodo, kad dėl didėjančio prekybos vietų skaičiaus „Kauno baldai“ šiais metais turėtų produkcijos parduoti maždaug 30 procentų daugiau.
Tiesa, bendrovės vadovas atkreipia dėmesį, kad baldų paklausai negrįžtant į augimo kelią, gamybos įmonės susiduria su sunkumais dengiant sąnaudas, todėl šiemet gali kisti ir baldų kainos.
„Kad ir kiek investuotume į gamybos efektyvumą, didėjant atlyginimams, brangstant logistikos paslaugoms, energijai, gamybos įmonėms ima stigti rezervų kylančias sąnaudas dengti verslo sąskaita. Todėl augant savikainai jaučiamas vis didesnis spaudimas bent minimaliai didinti produkcijos kainas. Neatmesčiau, kad dėl šių priežasčių gamintojai baldų kainas šiais metais gali pakoreguoti“, – prognozuoja T. Mauricas.
Minkštuosius baldus gaminantys „Kauno baldai“ eksportuoja 100 proc. savo gaminių. Maždaug po trečdalį pajamų sudaro pardavimai Beniliukso šalyse ir Skandinavijoje.