Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Laivas (asociatyvi nuotr.) / Pixabay
Sniegė BalčiūnaitėŠaltinis: BNS
Dabar ilgesniems negu 12 metrų laivams rinkliava yra 990–1010 eurų, o Kauno tarybai pritarus naujiems įkainiams, ji siektų 2450–3950 eurų.
Kaip BNS sakė savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius, tarifai didinami, nes yra nedaug vietų tokiems laivams, jų nereikia skatinti čia atplaukti.
„Kaina didesnė dėl to, kad nėra tiek daug tų klientų (atplaukiančių ilgų laivų – BNS), jog reikėtų juos skatinti švartuotis. Vietų skaičius labai ribotas“, – aiškino savivaldybės atstovas.
Jeigu tarifai netenkins, pasak jo, laivai galės švartuosis kituose uostuose.
„Tų didelių laivų Kauno mieste nelabai ir taip yra, kalbame apie vienetus, todėl tikime, kad didžiosios daugumos (ilgųjų laivų – BNS) poreikį patenkins įlankos (Neptūno – BNS) infrastruktūra“, – BNS teigė M. Matusevičius.
Rinkliava būtų renkama teritorijoje R. Kalantos g. 130 ir Neptūno įlankoje. Už laivo švartavimą ar statymą ant kranto parai ar trumpiau rinkliava ir toliau išliks 50 eurų.
Kauno miesto taryba dėl laivų švartavimosi branginimo apsispręs vasario 18-ąją.