Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS / Fotobanko nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: ELTA
Anot susisiekimo viceministrės Loretos Maskaliovienės, infrastruktūros priežiūros depai užtikrins visų „Rail Balticos“ ruožų techninę priežiūrą.
„Naujoji europinio geležinkelio infrastruktūra atneš ekonominę ir socialinę naudą Lietuvai ir mūsų šalies regionams – kurs naujas galimybes verslui ir darbo vietas. Projektas ypatingai svarbus geležinkelių logistikos krypčių pertvarkai ir bendrai šalies ekonomikai“, – sakė susisiekimo viceministrė.
Skelbiama, kad Panevėžio infrastruktūros priežiūros depas bus statomas netoli Panevėžio rajono savivaldybėje esančio Gustonių kaimo. Jam numatoma skirti 94,2 hektaro (ha) teritorijos. Preliminari alternatyvoje numatytos infrastruktūros depo bei kitų geležinkelio objektų (stočių) įgyvendinimo kaina – 93,56 mln. eurų.
Po konsultacijų su institucijomis Panevėžio depo teritorija buvo išplėsta. Pasak „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo vadovo Dovydo Palaimos, buvo atsižvelgta į tai, kad su projektu „Rail Baltica“ susijusi infrastruktūra, įskaitant ir Panevėžio geležinkelio stotį, privalo atitikti NATO ir Europos Sąjungos karinės infrastruktūros reikalavimus.
Tuo metu Kauno infrastruktūros priežiūros depas bus statomas netoli Kauno rajone esančio Neveronių kaimo. Kauno depo teritorijos infrastruktūros plėtrai prireiks 25,5 ha teritorijos, didžioji planuojamos teritorijos dalis priklauso valstybei (25,33 ha). Preliminariai skaičiuojama, kad plane numatyti darbai kainuos 31,45 mln. eurų.
Tai jau antrasis Vyriausybės patvirtintas specialusis planas įgyvendinant projektą „Rail Baltica“. Pirmasis patvirtintas planas apėmė darbus ruože Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena.