Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Kauno miesto savivaldybės vizualizacija
Erika Alonderytė-KazlauskėŠaltinis: BNS
Kauno savivaldybės Statybos valdymo skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius sako, kad taip siekiama pagerinti susisiekimą tarp Vilijampolės ir Senamiesčio.
„P. Vileišio tilto pėsčiųjų takai atsižvelgiant į padidėjusius pėsčiųjų ir dviratininkų srautus yra akivaizdžiai per siauri“, – BNS komentavo V. Abramavičius.
Planuojama, kad statybos leidimas bus gautas šiais metais, tada bus ieškoma rangovo. Statybos, anot V. Abramavičiaus, gali užtrukti pusantrų metų.
Parengtuose projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, kad tilto sprendiniais bus užtikrinamas ne tik patogus susisiekimas, bet ir jo derėjimas prie aplinkos.
„Naujojo tilto ašis projektuojama ne tiesi – tiltas tolygiai lenkiasi tiek vertikalia tiek horizontalia kryptimi tarytum atkartodamas senamiesčio gatvių linijas“, – rašoma dokumente.
Tilto linkyje, ties sala numatomi sraigtiniai laiptai, kurie leistų žmonėms nusileisti į natūralią žalią salą miesto centre. Kadangi pavasarį potvynių metu sala gali būti užliejama, todėl čia jokių papildomų statinių nenumatoma.
Teigiama, kad nuo Neries pakrančių ir projektuojamo tilto į salą atsiveria apžvalga, joje galėtų vykti meninės akcijos, šventiniai miesto renginiai, meninės laikinos parodos.
Tiltas bus skirtas pėsčiųjų ir dviračių eismui, jo plotis sieks 6,5 metro, o ilgis – apie 297 metrus.
Savivaldybė jau kurį laiką ruošiasi statyti ir pėsčiųjų tiltą nuo Aleksoto iki Nemuno salos. Lapkritį skelbta, kad nepavykus rasti rangovų, kurie už 12,5 mln. eurų pastatytų šį tiltą, savivaldybė didins projekto biudžetą.
Konkursas buvo skelbtas iš naujo, šiuo metu tikrinami pasiūlymai. Pasak V. Abramavičiaus, vasarį tikimasi išrinkti rangovą, sudaryti sutartį ir pradėti statybas.