PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2021 m. Liepos 29 d. 12:51

Kaunas – prestižinio rinkodaros konkurso „World Media Awards“ finale

Kaunas

Reporteris AgnėŠaltinis: Etaplius.lt


183244

Kauno miesto turizmo, verslo ir investicijų plėtros bei tarptautinės rinkodaros agentūros „Kaunas IN“ prekės ženklas „It‘s Kaunastic“ ir jo kaunastiški maršrutai šiais metais buvo dar kartą pastebėti ir įvertinti pasaulyje. Teminiai maršrutai atsidūrė prestižinio konkurso „World Media Awards“ finalininkų sąraše. Kelionių ir turizmo kategorijoje nominuotas Kauno miesto turizmui skirtas prekės ženklas, kartu su jį lydinčiais ir atskleidžiančiais teminiais maršrutais, varžosi su tokiais konkurentais kaip Abu Dabio kultūros ir turizmo departamentas ar Australijos valstybine agentūra „Tourism Australia“.

Viskas prasidėjo nuo vieno žemėlapio

Nemokamų Kauno miesto žemėlapių linija „It‘s Kaunastic“ auga ir kviečia į pažintį su Kaunu jau daugiau nei šešerius metus: per šį laiką, teminiai maršrutai jau spėjo pelnyti ne tik miesto svečių, bet ir pačių miestiečių simpatijas. Tai, kas prasidėjo nuo margaspalvio miesto žemėlapio, skirto svečiams iš užsienio, bėgant laikui išaugo iki atidaus ir originalaus žvilgsnio į įvairius Kauno mikrorajonus, istorijos pėdsakus, pastatų, sienų, tvirtovės paveldo tyrinėjimus.

Iš viso „It’s Kaunastic“ teminių žemėlapių sąraše – beveik trys dešimtys maršrutų, kurių kiekvieną sukurti padėjo skirtingų sričių ekspertai: istorikai, gidai ar net vietos gyventojai.

„Galima sakyti, kad „It‘s Kaunastic“ sukurti žemėlapiai jau virto savo gyvenimus gyvenančiais pasakojimais. O praėjusiais metais, popieriniai žemėlapiai žengė dar vieną žingsnį pirmyn – šįkart, į skaitmeninę erdvę ir tapo interaktyvūs. Tarkime, apie sporto šakų Kaune istoriją ir pasiekimus pasakojame „Čempionų miesto“ maršrute, parengtame padedant krepšinio klubo „Žalgiris“ kolektyvui. O maršrutui apie Vilijampolės litvakus ryškių spalvų suteikė šią temą itin giliai išmananti gidė Asia Gutermanaitė. Manome, kad bene didžiausia „It‘s Kaunastic“ maršrutų-žemėlapių vertė bei patrauklumas ir yra tai, kad juos pradėjo kurti, pildė ir išjautė daug įvairių miestą pažįstančių ir jį mylinčių žmonių.“ – įsitikinęs „Kaunas IN“ direktorius Tadas Stankevičius.

Svarbus įvertinimas

Konkursas „World Media Awards“ skirtas geriausioms ir efektyviausioms tų metų tarptautinėms turinio komunikacijos kampanijoms įvertinti. Didelis dėmesys skiriamas tam, kiek reklaminės kampanijos integruoja skirtingas komunikacijos formas būdus, išnaudoja ir įgalima rinkodaros kanalus bei platformas. Kaip ir kiekvienais metais, šiemet konkursas susilaukė garsių kompanijų ir organizacijų dėmesio iš viso pasaulio – nuo Čilės, Danijos, Vokietijos ar Japonijos iki JAV, Jungtinės Karalystės ar Ispanijos.

„Šių metų apdovanojimų dalyviai stebina tiek kiekybe, tiek darbų kokybe: įkvepia tai, kad net per patį pandemijos įkarštį daugybė prekės ženklų sėkmingai naudojosi kūrybingu istorijų pasakojimu, taip užmegzdamos ir sutvirtindamos ryšį su savo auditorijomis. Šios kampanijos rodo, kaip turinio rinkodara paremta reklama tinkamose medijose gali turėti lemiamos įtakos ir paversti istorijas tikrove.“ – sako „World Media Group“ prezidentas Damian Douglas.

Rimti konkurentai

Iš viso apdovanojimuose išskirta 11 kategorijų, kuriose varžosi ne tik miestų ar vietovių, bet ir kitų verslo sektorių kompanijos ir prekių ženklai. „Kaunas IN“ su savo kampanija „It‘s Kaunastic“ dalyvauja ir į finalinį ketvertą buvo atrinkta Kelionių ir turizmo kategorijoje (Travel & Tourism), kurioje varžosi su tokiais pasaulyje garsiais konkurentais kaip „Tourism Australia“ nacionalinė agentūra, Abu Dabio kultūros ir turizmo departamentas ir „Marriott Bonvoy International“.

„Apima pasididžiavimo jausmas, kad mūsų „It‘s Kaunastic“ teminių maršrutų kampanija pavergė komisijos narius. Įvertinus tai, kad dėl vietos finaliniame ketverte mums teko varžytis su daug didesnius biudžetus savo komunikacijai galinčiais leisti miestais, tikiu, kad būtent maršrutų turinys – išjaustas, išieškotas, priartintas prie žmogaus ir kaunastiškos stilistikos dizainas – buvo tai, kas leido likti pastebėtiems net ir žinomų prekių ženklų ar didelio biudžeto rinkodaros kampanijų kontekste.“ – sėkmės formule dalinasi „Kaunas IN“ turizmo skyriaus vadovė Inga Pažereckaitė-Kalėdienė.

„World Media Awards“ konkurso nugalėtojai bus paskelbti rugsėjo 9 dieną Londone, iškilmingos ceremonijos metu, kurią ves garsi žurnalistė ir žinių pranešėja Zeinab Badawi.