Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.LT
Apsilankyti mobiliajame banko skyriuje galima be išankstinės registracijos, tačiau į jį atvykstant svarbu nepamiršti su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Autobusiuke dirbantys SEB banko konsultantai gyventojams padės tapti banko klientais, sudaryti interneto banko sutartį, išmokti įsidiegti ar atnaujinti programėlę „Smart-ID“, gauti reikalingą informaciją apie banko paslaugas. Operacijos grynaisiais pinigais mobiliajame banko skyriuje nėra atliekamos.
Pasak SEB banko valdybos narės ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovės Eglės Dovbyšienės, mobilus banko padalinys išsiruošė į turą po Lietuvą ir lankosi mažesniuose šalies miestuose ir miesteliuose, taip jų gyventojams ir ten veikiančioms įmonėms sudarant galimybes gyvai pasinaudoti kasdienės bankininkystės paslaugomis patogioje vietoje ir patogiu būdu.
„Prasidėjus COVID pandemijai, klientų skaičius banko skyriuose smarkiai sumenko, tačiau ir jai rimstant toliau stebime besikeičiančius gyventojų įpročius – besilankančių skyriuje klientų sumažėjo triskart, dauguma banko paslaugomis naudojasi savarankiškai – nuotoliniu būdu. Šiuo metu neatvykus į skyrių galima naudotis iš esmės visomis banko paslaugomis – ir užsisakyti bei paštu gauti mokėjimo kortelę, ir sudaryti vartojimo ar būsto paskolos sutartį“, – pasakoja E. Dovbyšienė.
SEB bankas yra įgyvendinęs skaitmeninio dokumentų pasirašymo projektą, todėl dabar visus reikiamus dokumentus klientai gali pasirašyti skaitmeniniu būdu. Banko teikiamos nuotolinės konsultacijos padeda pasiekti klientą jo buvimo vietoje, jam nereikia vykti į banko skyrių. Vis dėlto, gyvų konsultacijų pageidaujantys klientai tuose šalies miestuose ir miesteliuose, kur nėra banko skyriaus, turės galimybę pasitarti užsukę į mobilų banko padalinį.
„Teikdami paslaugas tokiame mobiliame banko skyriuje, ir toliau daug dėmesio skirsime klientų edukacijai: mokysime, kaip savarankiškai naudotis banko paslaugomis, nuotolinėmis konsultacijomis ir skaitmeniniais kanalais. Siekiame, kad kuo daugiau gyventojų išmoktų naudotis patogiomis, šiuolaikinėmis bankininkystės paslaugomis, kurioms nereikia vykti iš namų ar darbovietės, ir kurias galima gauti klientams patogioje vietoje patogiu metu“, – pažymi SEB banko Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė.
Elektrinį SEB banko autobusiuką Kaišiadorių rajono gyventojai pastebės nesunkiai: jis pažymėtas SEB banko logotipu ir dekoruotas žalio miško motyvais. Autobusiuką Lietuvoje pagamino bendrovės „Elinta“ ir „Altas Auto“. Regionus toks mobilus skyrius pasieks tvariai ir kartu populiarins keliones elektriniu transportu.
Savaitę praleidęs Kaišiadoryse, mobilus banko padalinys vyks į kitus Lietuvos miestus ir miestelius. Autobusiuko maršrutas skelbiamas banko interneto svetainėje www.seb.lt/sebturas. Taip pat informacija apie planuojamus apsilankymus bus skelbiama per vietos savivaldybes ar seniūnijas.
Reklama