PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2022 m. Gruodžio 22 d. 14:50

Kaip sukurti įsimintiną pakuotę maisto produktams?

Lietuva

Etaplius.LTŠaltinis: Etaplius


254746

Patrauklus pakuotės dizainas turi sukurti ir psichologinį, ir fizinį ryšį. Pakuotė identifikuoja gaminį ir dar kartą patvirtina vartotojams, kad jų pirkinys yra teisingas. Pakuotė turi palikti įspūdį jūsų klientams, tad reikėtų atidžiai atkreipti dėmesį jas kuriant. Tačiau taip nutinka tik tuomet, kai prekės ženklo savininkai prekės pakuotės savybes sulygina su to, ko nori vartotojas. Pakuotė niekada neturėtų trukdyti vartotojams pirkti. Štai keletas patarimų, kaip sukurti patrauklų pakuotės dizainą mažmeninei ar didmeninei prekybai ar maisto verslui:

Pradėkite anksti

Pradėkite nuo pakuotės dizaino ankstyvame produkto kūrimo etape. Nupieškite kelis eskizus, kad susidarytumėte vaizdinį idėją, kaip turėtų atrodyti jūsų gaminys. Palyginkite su tuo, ką konkurentai padarė savo pakuotėse. Kai kurios idėjos gali kilti iš kitų kategorijų produktų. Kurkite modelius, pagrįstus savo rinkos tyrimais. Vartotojai yra geriausias šaltinis išreikšti tai, ką jie nori matyti ar ko jiems reikia.

Žiūrėkite į tai paprastai

Keliems produktams mažiau yra daugiau. Bandymas perdėti gaminį per jo pakuotę gali turėti neigiamą poveikį. Įsitikinkite, kad pakuotė daro tai, ko reikia, nieko daugiau. Gaminį turi būti lengva transportuoti, jame turi būti taikomi įspėjimai ir jis turi būti apsaugotas. Individualizuotos pakuotės gali būti brangios, o jei jos netinka, tai yra rinkodaros pinigų švaistymas.

Apsvarstykite prekės ženklo kūrimą ir pozicionavimą

Pozicijos nustatymas ir prekės ženklas yra svarbūs veiksniai, į kuriuos reikia atsižvelgti. Žinant konkretaus produkto tikslinę rinką, reikia nustatyti jūsų lūkesčius dėl produkto. Naudotojų tyrimas padės nustatyti efektyviausią ir patraukliausią pakuotę. Sužinokite, kaip jūsų konkurencijos produktai neatitinka jų poreikių, ir išnaudokite tai.

Nurodykite, kaip jis bus parduodamas

Prekių pardavimas internetu šiek tiek skiriasi nuo jų turėjimo parduotuvės lentynoje. Vartotojai negalės paliesti ir apčiuopti produkto prieš pirkdami, todėl pakuotė turi patikti kitiems pojūčiams. Nepaisant to, lentynoje esantis produktas turėtų pakankamai išsiskirti iš konkurentų, kad vartotojai galėtų jį nusipirkti.

Pagalvokite apie tipografiją

Nesvarbu, ar prekė parduodama internetu, ar parduotuvėje, ar abiejose, ant pakuotės esantis tekstas turi būti įskaitomas. Tikslinė rinka nustato, kokio dydžio galite padaryti tekstą. Spalva turi atitikti bendrą pakuotės dizainą. Tam taip pat reikia įdėti tik svarbų ir praleisti nereikalingą tekstą. Jei vartotojams sunku perskaityti, kad ir koks nuostabus yra jūsų produktas, jie pirks jį iš konkurentų. Daugiau informacijos rasite: https://www.printela.lt/lankscios-pakuotes/.

Dizaino registracija

Reklama