Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Jurgita KastėnėŠaltinis: Etaplius.lt
2018 metai jau perkopė į antrąją pusę, todėl atėjo laikas papasakoti savo realiems ir potencialiems keleiviams apie miesto vežėjo pirmąjį pusmetį. Gal iškart parašysime, kad, bendrai paėmus, jis vis tik buvo neblogas, ir nepraleisime progos dėl gerų dalykų pasigirti, rizikuodami, kad ne visi džiaugsis ir būtinai ieškos bei ras progą priminti ir tai, kas tikrai nedžiugino.
Mes ir patys viską žinome, tikime – ir Jūs, bet jokia problema, neigiama informacija vis tiek nepanaikina faktų, kurie lemia įmonės progresą ir plėtrą. Todėl dabar apie tai, kas bendrovę vedė į priekį per pirmuosius šešis metų mėnesius.
Pradėkime nuo to, kad UAB „Busturas“ pelnas prieš apmokestinimą 2018 m. liepos 1 d. buvo 258 673 Eur. Pernai per tą patį laikotarpį pelnas buvo
121 471 Eur. Palyginus su praeitų metų tuo pačiu laikotarpiu, įmonės pelnas padidėjo daugiau nei dvigubai, t. y. 137 202 Eur.
UAB „Busturas“ bendri pardavimai sumažėjo 2,77 proc., tam įtakos turėjo vietinio (priemiestinio) susisiekimo maršrutų nebevykdymas nuo 2017 m. liepos 1 d. bei nuostolingų tolimojo susisiekimo maršrutų atsisakymas. Miesto pervežimų pardavimo pajamos didėjo 2,5 proc. Nors pajamos iš tolimojo susisiekimo maršrutų sumažėjo, bet per pirmąjį pusmetį iš pernai turėto 4 407 Eur nuostolio (kai dar vykdėme nuostolingus maršrutus) ši veikla per pirmąjį šių metų pusmetį tapo pelninga ir turime 8 057 Eur pelną (prieš mokesčius).
Tinkami įmonės vadovų strateginiai sprendimai ir visų darbuotojų pastangos nulėmė šiuos bendrus rezultatus bei daugelį kitų reikšmingų mažesnių ar didesnių projektų, kurių svarbiausius pristatysime ir Jums. Beje, nors ir dažnai kartojome, bet norime dar kartą priminti, kad bet kokie įmonės vadovų žingsniai, pastangos ar darbuotojų atsidavimas būtų beverčiai, jei nebūtų įmonės akcininko palaikymo ir mero skatinimo.
Nuo metų pradžios įmonėje pradėjo veikti „BUSAkademija“. Tai vairuotojų-konduktorių, kasininkų, keleivių kontrolierių ir kitų darbuotojų vidinių mokymų sistema – intensyvių praktinių mokymų projektas, kuris inicijuoja neformalius seminarus-diskusijas, kurių metu nagrinėjamos įvairios aktualios situacijos, susijusios su keleivių vežimu ir aptarnavimu. Mokymuose jau dalyvavo 70 vairuotojų-konduktorių.
Šiuo metu jau vykdomas pilotinis projektas 19-oje užmiesčio autobusų, suteikiant galimybę keleiviams už kelionę susimokėti bekontakte banko kortele. Ruošiamasi šio atsiskaitymo būdo diegimui miesto maršrutiniuose autobusuose – kortelių skaitytuvai jau pritvirtinti keleiviams matomoje vietoje.
Vykdomas grynųjų pinigų depozitavimo automato atnaujinimo projektas, kad ateityje būtų įmanoma naudotis savitarnos inkasavimo įstaigos paslauga be ilgo įmonės darbuotojo dalyvavimo.
Vykdomas projektas dėl regos negalią turinčių keleivių išmaniosios informavimo sistemos įdiegimo miesto autobusuose ir svarbiausiose stotelėse Šiaulių mieste. Planuojame sistemą paleisti šių metų rudenį.
Vykdomas projektas dėl e. bilieto sistemos duomenų bazių glaudesnės integracijos su įmonėje veikiančiomis kitomis eksploatacinėmis kompiuterinėmis programomis. Tuo siekiama dar labiau mažinti darbuotojų valdomų atskirų kompiuterizuotų procesų skaičių, jungiant kai kuriuos duomenų apdorojimo tarpinius procesus ir pakeičiant juos automatiniais.
Įdiegta ir pradėta naudoti duomenų nutekinimo apsaugos ir šifravimo sistema.
Bilietų kontrolieriai aprūpinti vaizdo įrašymo įranga, taip prevenciškai užtikrinamas jų darbo saugumas ir siekiama išvengti galimų konfliktinių situacijų.
Autobusų stotyje Siuntų skyriuje įdiegtos dvi naujos kasos sistemos. Pajamos iš siuntų veiklos padidėjo 5,7 proc. Skyriuje sumontuota vaizdo stebėsenos sistema (dvi vaizdo kameros).
Vyksta pastatų renovacija: baigiami gamybinių dirbtuvių pastato rytinės sienos šiltinimo darbai, administracinio pastato stogo atnaujinimas, įrengta lietaus kanalizacija ir dalinė ventiliacijos sistema.
Įrengta stovėjimo aikštelė darbuotojų lengviesiems automobiliams.
Transporto priemonių remonto padalinyje įsigyta naujos įrangos ir darbo įrankių: žirklinis keltuvas, veržliasukis, įrankių vežimėlių, planuojama įsigyti duobinių keltuvų. Įvykęs konkursas įsigyti sandėlio stelažų sistemą su mezoninu ir kt.
Vykdomas intraneto įveiklinimas, siekiant plėsti vidinę komunikaciją, skleisti informaciją, dalytis naujienomis ir žiniomis įmonės viduje.
Toliau investuojama į darbuotojų aprangą kaip vieną iš įmonės įvaizdžio elementų: šiemet jau nupirkta 500 vnt. polo marškinėlių vienos iš bendrovės reprezentacinių spalvų – žalios, iki metų pabaigos suplanuotas dar vienas pirkimas – klasikinių marškinių vairuotojams-konduktoriams ir kitiems klientus aptarnaujantiems darbuotojams.
Vyksta įvažiavimo į įmonės teritoriją stoginės nugriovimo, praėjimo pėstiesiems projektavimo darbai.
Paskelbtas konkursas naujiems turistiniams autobusams pirkti (3 vnt.). Vyksta 12 vnt. naujų miesto autobusų pirkimo procedūros.
Įvyko konkursas e. bilietų pardavimo (platinimo) taškų skaičiui plėsti. Vyksta testavimo darbai. Iki rudens planuojame turėti 38,89 proc. daugiau platinimo vietų nei 2017 metais.
Gerinama e. bilieto papildymo paslaugos kokybė. Atsi-žvelgiant į keleivių skundus ir pastabas bei faktinių duomenų analizę, iki 2017 metų pabaigos priklausomai nuo paslaugos tiekėjo viena operacija pildymo taške trukdavo nuo 20 sek. iki 3–4 min. Šį pavasarį naujame konkurse viena iš sąlygų buvo reikalavimas dėl e. bilietų pardavimo (platinimo) ir įmokų įmokėjimo (surinkimo) į kortelių sąskaitas spartos. Šiuo metu maksimalus vienos papildymo paslaugos laikas leidžiamas ne ilgesnis negu 40 sekundžių su nedidele nukrypimų tolerancija.
Pabaigai galime tik padėkoti savo keleiviams, kad net ir tokią karštą vasarą, kuri ne tik džiugino, bet ir vargino šiluma ir saule, Jūs buvote kartu, nors ir labai sušilę. O miesto valdžią ir ypač merą, kuris nuolat mus skatino drąsiau imtis autobusų parko atnaujinimo, patikiname, kad mes nesustojome ir nesustosime, nors kartais gal ir ne taip greitai, kaip norėtųsi, galime keisti tai, kam jau seniai atėjo laikas.
Reklama