Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Akmenės rajono savivaldybės nuotr.
EtapliusŠaltinis: Akmenės rajono savivaldybė
Šiemet vykusiuose konkursuose – epistoliniame rašinyje „Jeigu aš būčiau meras“ ir kūrybinių darbų konkurse „Atėjau, pastebėjau, įprasminau“ – dalyviai pateikė 18 rašinių ir 28 kūrybinius darbus. Nepaisant sudėtingos šiandienos situacijos, dalyvių kūrybiškumas skleidžiasi visame savo grožyje.
Rašinių autoriai siūlė įvairias idėjas aplinkosaugos, gamtosaugos ir vietovės įvaizdžio stiprinimo srityse. Tarp idėjų buvo ir ateities pastatai, geriausių mokinių skatinimas, bei Akmenės krašto pramogų parko sukūrimas.
Nugalėtojai buvo apdovanoti už savo puikias idėjas:
Benas Stankus iš Papilės Simono Daukanto gimnazijos laimėjo už dėmesį aplinkosaugai ir pastatą iš ateities.
Juras Zaveckis iš Naujosios Akmenės Ramučių gimnazijos už mokinių skatinimo ir naujų sporto šakų idėjas.
Odeta Kuodytė už pasiūlymus ir ištikimybę epistolinio rašinio žanrui.
Danielė Vičinskaitė pasiūlė puikią idėją apie pramogų parko sukūrimą.
Smiltė Norvaišaitė iš Naujosios Akmenės „Saulėtekio“ progimnazijos pabrėžė, kaip pažintys su pasiekusiais žmonėmis galėtų motyvuoti vaikus geriau mokytis.
Kūrybinio darbo konkursas „Atėjau, pastebėjau, įprasminau“ sulaukė 28 darbų, kuriuose vyrauja ne tik asmeniniai išgyvenimai, bet ir stiprus ryšys su gimtuoju kraštu. Tamsios spalvos dailės kūriniuose galimai atspindi šiandienos iššūkius, tačiau rašiniuose matoma šviesi ir optimistiška ateities vizija.
Tarp laimėtojų buvo šie darbai:
Neda Notrumaitė ir Ūla Pipiraitė su darbu „Saugok, angele, mano miestą“.
Rugilė Liaubaitė už darbą „Vasaros prisilietimas“.
Tailoras Butvilas su kūriniu „Žaidimas“.
Milda Birontaitė už „Peizažą“.
Urtė Novogredskaitė su kūriniu „Aš tave matau“.
Šie konkursai parodo ne tik augančią jaunimo kūrybinę išraišką, bet ir jų stiprėjantį ryšį su savo rajonu, bei norą prisidėti prie jo ateities formavimo.