Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
„Meta“. Unsplash nuotr.
Emilija FerdmanaitėŠaltinis: ELTA
Pagal ES taisykles įmonės privalo gauti naudotojų sutikimą, kad iš jų duomenų galėtų kurti personalizuotą reklamą.
Pagrindinė Ispanijos žiniasklaidos asociacija AMI teigia, kad JAV technologijų milžinė, kuriai taip pat priklauso „Instagram“ ir „WhatsApp“, nuo 2018 m. gegužės iki 2023 m. liepos „sistemingai“ pažeisdama įstatymus sukūrė „nesąžiningą konkurenciją“.
„Meta“ siūlė vietas reklamai, remdamasi „neteisėtai įgytu konkurenciniu pranašumu“ ir taip pakenkdama tradicinei naujienų žiniasklaidai, kuri laikėsi įstatymų, teigė AMI, atstovaujanti laikraščių „El Pais“, „El Mundo“ ir „La Vanguardia“ savininkams.
Trečiadienį Madrido komerciniame teisme vykusiame preliminariame posėdyje „Meta“ advokatas Javieras de Carvajalas pabrėžė, kad jo atstovaujama įmonė neigia padariusi kokią nors žalą ar pažeidusi ES taisykles.
Teismas susitarė dėl datų – kitų metų spalio 1 ir 2 d., – kuriomis vyks teismo procesas tarp AMI ir „Meta Ireland“ (įmonės būstinės Europoje).
Ieškovų advokatas Nicolas Gonzalezas Cuellaras žurnalistams sakė, kad „Meta“ teigia, jog asmens duomenys nenaudojami personalizuotai reklamai ir kad ji neįgijo jokio konkurencinio pranašumo.
Ispanijos radijo ir televizijos stotys dėl tų pačių priežasčių pradėjo atskirą bylą prieš „Meta“ ir reikalauja 160 mln. eurų žalos atlyginimo.