PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Politika2018 m. Gruodžio 20 d. 16:39

Išorinės reklamos kontrolė Marijampolės savivaldybėje jau duoda rezultatus

Marijampolė

Reporteris LinaŠaltinis: Etaplius.lt


65474

Marijampolės savivaldybės administracijoje diegiama nauja inovatyvi išorinės reklamos apskaitos sistema GIS (geografinių informacinių sistemų) pagrindu. Pirmieji pasiruošimo darbai buvo pradėti jau šių metų gegužės mėnesį, pasikeitus savivaldybės administracijos struktūrai ir įkūrus Viešosios tvarkos skyrių, kurio viena iš funkcijų yra išorinės reklamos kontrolė.

Buvo nuspręsta visas nustatytas išorines reklamas Marijampolės savivaldybėje suvesti į vieną bendrą duomenų bazę ir atlikti duomenų sugretinimą su išduotais reklamos leidimais. Jau per pirmuosius duomenų bazės bandymus buvo nustatyta, kad ne visi reklamos skleidėjai sąžiningai pratęsia ar išsiima leidimus išorinės reklamos skleidimui, tokių nelegalių reklamos atvejų per kelis mėnesius nustatyta per du šimtus. Tai savivaldybės biudžetą preliminariais skaičiavimais galėtų papildyti apie 150 tūkst. Eur. Galima pasidžiaugti, kad, įvedus išorinės reklamos priežiūros kontrolę ir reklamos skleidėjams įteisinus išorinę reklamą, savivaldybės biudžetas jau pasipildė per 70 tūkst. Eur.

Išorinės reklamos apskaitos duomenų bazę Marijampolės savivaldybei sukūrė UAB „Hnit-Baltic“. Bendradarbiaujant su savivaldybės specialistais baigiamos paskutinės sistemos diegimo ir derinimo detalės. Tikimasi, kad jau nuo naujųjų metų sistema galės pradėti veikti, ir tai bus didelis palengvinimas išorinės reklamos apskaitai, Reklamos įstatymo pažeidimams nustatyti.

Marijampolės savivaldybės administracijos Komunikacijos skyrius