PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2023 m. Kovo 22 d. 11:20

Įdomi statistika apie verslo konkuravimą internete

Lietuva

Pexels.com nuotr.

Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.LT


262387

Skaitmeninė aplinka niekada negalėjo pasigirti konkurencijos stoka. Visgi, ypač po pandemijos įmonės tik dar labiau kovoja dėl matomumo online ir savo rinkos dalies. Kadangi vis daugiau įmonių meta rimtus resursus savo statusui internete gerinti, vis svarbiau darosi poreikis suprasti šios konkurencijos dinamiką.

Šiame straipsnyje pateiksime skaičius ir informaciją, kuri įrodo, kokia didelė konkurencija vyrauja ir kuo SEO ir skaitmeninės rinkodaros strategijos svarbios jums.

Nepažabojamas augimas

Internete veikiančių įmonių apyvartos skaičiai yra tiesiog milžiniški. Be to, jie nuolat auga.

Remiantis vieno iš statistinių duomenų rinkimo lyderių Statista duomenimis, 2020 m. pasauliniai pardavimai iš e. prekybos viršijo 4,2 trilijono JAV dolerių, o visame pasaulyje bus apie 2,14 mlrd. žmonių, perkančių internetu.

Šis spartus augimas pabrėžia, kaip svarbu investuoti į veiksmingas SEO strategijas. Juk yra tiek daug potencialių klientų...

Pirmas puslapis arba nieko

Paieškos sistemų reitingai yra labai svarbūs nustatant jūsų verslo matomumą internete.

Bendrovės Backlinko atliktas tyrimas parodė, kad pirmajame Google paieškos rezultatų puslapyje fiksuojama 71 % visų organinių paspaudimų, o pirmosios penkios pozicijos gauna net 67,6 % visų paspaudimų.

Tai rodo, kad labai svarbu optimizuoti svetainę tam, kad ji užimtų trokštamą vietą pirmajame paieškos sistemos rezultatų puslapyje.

Dominuoja mobilieji įrenginiai

Spartus mobiliojo interneto naudojimo augimas pakeitė įmonių požiūrį į SEO.

Kiti jau minėtos bendrovės Statista duomenys atskleidžia, kad 2021 m. mobilieji įrenginiai sudarė ~54,8 % pasaulinio interneto svetainių gaunamo srauto. Tai tik užtvirtina faktą, kad įmonės privalo savo puslapį pritaikyti mobiliesiems įrenginiams ir optimizuoti įvairiems ekrano dydžiams.

Rūpi tik aukštos kokybės turinys

Turinio kokybė yra svarbus veiksnys, lemiantis paieškos sistemų pozicijas ir naudotojų įsitraukimą.

Bendrovės HubSpot atlikta apklausa parodė, kad 72 % SEO rinkodaros specialistų mano, jog kokybiško turinio kūrimas yra veiksmingiausia SEO taktika.

Ši statistika pabrėžia, kaip svarbu investuoti į vertingą, informatyvų ir įtraukiantį turinį, kad padidintumėte savo svetainės pozicijas paieškos sistemose ir pritrauktumėte lojalią auditoriją. Reikia suderinti grafinį ir vizualinį pateikimą, su geru tekstiniu turiniu, įžvalgomis.