Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
„Rail Baltic“ kūrėjų vizualizacija / „Rail Baltic“ nuotr.
EtapliusŠaltinis: ELTA.LT
„Europinės vėžės statyboms pristatyti dviejų tipų bėgiai – vadinamieji minkštesni, naudojami tiesiuosiuose ruožuose, ir kietesni, naudojami geležinkelio kreivėse. Pastarųjų pristatyta daugiau nei 30 km, minkštesniųjų – daugiau nei 10 km“, – pažymi bendrovė.
Numatoma, jog šio bėgių kiekio pakaks įrengti 8,8 km dvikelio greitojo geležinkelio kelio ruožą Šveicarija-Žeimiai su šioje atkarpoje numatytomis geležinkelio pralankomis. Įrengti viršutinę kelio konstrukciją šiame ruože planuojama iki ateinančių metų pabaigos.
„Vėliau projekto lauks elektrifikavimas, geležinkelio signalizacijos ir eismo valdymo sistemų įrengimas ir kiti svarbūs darbai, tačiau dabar esame pasirengę iki kitų metų pabaigos užbaigti 8,8 km ilgio dvikelio geležinkelio ruožą“, – kalbėjo LTG grupės generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.
„Rail Baltica“ bėgius pagamino ispanų bendrovė „ArcelorMittol“, tiekė latvių bendrovė „SIA Fereil“. Iš Ispanijos bėgiai buvo atplukdyti į Klaipėdos valstybinį jūrų uostą, o pervežimą iš Klaipėdos į Jonavą atliko „LTG Cargo“.