Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Goda VileikytėŠaltinis: BNS
„Dauguma stočių ir tarpstočių sistemų šiame ruože jau baigia savo gyvavimo ciklą, jos buvo įrengtos 1970–2012 metais. Visose šiame ruože esančiose geležinkelio stotyse ir tarpstočiuose, įskaitant pervažas, bus įdiegta ir atnaujinta mikroprosesorinė eismo valdymo sistema“, – sakė T. Jonikaitis.
Pasak jo, tai vienintelė keleivių ir krovinių jungtis tarp Lietuvos ir Vakarų Europos: „Čia eismo saugumas ir pralaidumas strategiškai svarbūs ne tik bendrovei, bet ir valstybės mastu“.
Modernizuojant sistemas bus atnaujintos ar įdiegtos iešmų valdymo pavaros, šviesoforai, traukinių vietos nustatymo įranga, pervažų signalizacija ir kitos su traukinių eismo valdymu susiję įrenginiai bei sistemos.
Sutartį su rangovu „LTG Infra“ tikisi pasirašyti kitų metų pradžioje, o baigti darbus per porą metų. Projekto vertė paaiškės bendrovei radus rangovą.
Panašios apimties projektas – signalizacijos sistemų modernizavimas – buvo įgyvendintas 2012 metais ruože Kaunas–Kybartai, kai pusiau automatinė relinė sistema buvo pakeista kompiuterizuotu automatiniu sprendimu. Šie darbai vienkelio geležinkelio ruožo pralaidumą padidino nuo 2 iki 3 kartų.