Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Geležinkelis (asociatyvi nuotr.) / Freepik
ELTAŠaltinis: ELTA
Anot „LTG Infra“ generalinio direktoriaus Vyčio Žalimo, kasdien vidutiniškai fiksuojami trys važiavimo per geležinkelio pervažas taisyklių pažeidimai, kurie užtraukia baudą nuo 360 iki 560 eurų ir atima teisę vairuoti nuo 2 iki 6 mėnesių.
„Pervažos, kurių Lietuvoje yra daugiau nei 500, yra nuolatos prižiūrimos, atliekamas jų remontas, modernizacija ar rekonstrukcija. Šiuo metu 46 pervažose, kur vyksta intensyviausias eismas, jau dabar yra įrengtos vaizdo kameros“, – pranešime cituojamas V. Žalimas.
Siekiant dar labiau padidinti transporto priemonių saugumą geležinkelio pervažose, šių metų birželį pradėjo veikti pervažų stebėjimo centras, kuriame operatorius centralizuotai stebi eismo padėtį vienuolikoje pervažų. Iš viso šiame centre numatoma stebėti apie 90 pervažų.
Nuo pervažų stebėjimo centro veiklos pradžios jau užfiksuota 350 pažeidimų, visi jie perduoti policijai. Iš kitų stebimų pervažų vien per tris mėnesius užfiksuota beveik 200 kelių eismo taisyklių pažeidimų – visi šie vaizdo įrašai taip pat perduoti policijai.
Europos Sąjungos geležinkelių agentūros duomenimis, avarijos geležinkelio pervažose sudaro daugiau kaip ketvirtadalį visų didelių avarijų ES šalių geležinkeliuose.
Statistika liudija, kada nelaimingi atsitikimai ir žūtys geležinkelio pervažose beveik visada įvyksta ne dėl traukinių, o kelių transporto vairuotojų, ar pėsčiųjų neatsargaus elgesio.
Europos Sąjungos geležinkelių agentūros duomenimis, žūtys dėl avarijų geležinkelio pervažose sudaro apie 31 proc. visų žuvusiųjų geležinkelio pervažose, o žūtys dėl traukinių susidūrimo ir nuriedėjimo nuo bėgių – 1,7 proc. visų žuvusiųjų geležinkeliuose.