Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Nuo šio penktadienio daugiau nei mėnesį keliones lėktuvu teks pradėti Kaune. Dėl kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos Vilniaus oro uostas visiškai uždaromas nuo liepos 14 iki rugpjūčio 17 d. imtinai. Keliautojams Kauno oro uostas taps pagrindiniais vartais lėktuvu pasiekti savo suplanuotus atostogų maršrutus, o užsienio turistams apsilankyti Lietuvoje. Kauno oro uoste jau įrengtos laikinosios patalpos, kuriose keleiviai ras nuo išvykimo ir atvykimo salių iki „Verslo klubo“. Kviečiame pasižvalgyti po patalpas, kurias naudoja Paryžiaus ir kitų didžiųjų Europos šalių oro uostai.
„Užsienio šalyse įrengti laikinąsias patalpas oro uostuose iš modulių nėra naujiena. Ši praktika taikoma netgi ilgalaikiam oro uostų darbui. Pavyzdžiui, skrendant į Paryžių su pigių skrydžių bendrovėmis „Ryanair“ arba „Wizz Air“, keleiviai yra išlaipinami Beauvais oro uoste, kuris sukonstruotas iš modulių. Laikinųjų patalpų oro uostuose įrengimas moduliuose yra tikrai dažnas atvejis. Užsienio šalių praktiką sėkmingai pritaikėme ir Kauno oro uoste“, – sako Jurij Vasiljev, „Cramo Adapteo“ modulinių patalpų nuomos vadovas.
Bendras modulinių patalpų plotas siekia 1173 m². Vieno ir dviejų aukštų moduliuose įrengtos: išvykimo ir atvykimo salės, laukimo zona, sanitarinės zonos, patalpos biurui, policijai, muitinei, bagažo saugojimui, parduotuvėms, papildomos patalpos oro uosto partneriams bei laikinojo apgyvendinimo patalpos pabėgėliams ar prieglobsčio prašytojams.
Dviejų aukštų modulinėse patalpose keleiviai ras ir „Verslo klubą“, kurio bendras plotas siekia 380 m².
Kauno oro uoste laikinosios patalpos buvo įrengtos per du mėnesius. Šiuo metu yra sumontuotas 4200 m² laikinasis išvykimo angaras (A, kuris skirtas išvykstantiems į Šengeno šalis), 1500 m² laikinasis atvykimo angaras (C, kuris skirtas iš Šengeno šalių atvykstantiems keleiviams) ir jiems reikalingos pagalbinės patalpos. Šios patalpos įrengtos pramoninių angarų principu.
Planuojama, kad daugiau nei per mėnesį keleivių srautas Kauno oro uoste turėtų siekti iki 400 tūkst.