Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris RasaŠaltinis: Etaplius.lt
Vėlų šeštadienio vakarą Druskininkuose išdalinti šiųmetinio Lietuvos ralio čempionato trofėjai. Nokautuojančia persvara „Rally Classic 2019“ laimėjęs Vaidotas Žala su šturmanu iš Latvijos Andriu Malnieksu pirmą kartą tapo automobilių sporto karaliais.
Kaip ir praėjusiais metais neformalioje bendroje įskaitoje į šį titulą pretendavo panevėžiečių Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano ekipažas. Jie antrus metus iš eilės čempionais būtų tapę su sąlyga, kad Vaidotas „Rally Classic 2019“ nepelnytų nei vieno įskaitinio taško. Tačiau fantastišku tempu lėkęs V. Žala laimėjo pirmąją ralio sekciją, gavo reikiamą dozę „nedegančių“ taškų ir pradėjo priiminėti bičiulių sveikinimus tapus naujuoju Lietuvos ralio čempionu.
Dideliam žiūrovų džiaugsmui net ir nužudęs šią intrigą Vaidotas neatleido saviškio „Škoda Fabia R5“ akceleratoriaus ir demonstravo kerinčią vairavimo techniką visuose likusiuose greičio ruožuose. Varžovus į priekį jis praleido tik kurorto centre vykusiose gatvių lenktynėse, nes surengė nedidelį šonaslydžio šou, kainavusį maždaug 10 sekundžių.
Antrą vietą šiųmetiniame „Rally Classic“ ir 4WD įskaitoje iškovojo G. Notkus, važiavęs senutėliu „Mitsubishi Lancer EVO IX“. Trečias finaliniame Lietuvos ralio čempionato etape finišavo Vytautas Švedas su šturmano pareigas ėjusiu Mindaugu Čepuliu.
Į prizininkų garbės pakylą taip pat labai rimtai pretendavo Janis Vorobjovs su Ivo Pūkiu. Tačiau jų padėtis komplikavosi jau pirmajame greičio ruože, kai po šuolio nuo tramplino nusimovė turbinos jungtis ir jų „Mitsubishi Mirage“ variklis neteko didžiosios dalies galios. Antrajame greičio ruože svečiai iš Latvijos lyderiams pralaimėjo daugiau nei tris minutes ir finišavo tik 26-oje vietoje. Nors išsprendęs technines problemas vėliau Janis lėkė, kaip ant sparnų, atotrūkis nuo pagrindinių varžovų buvo pernelyg didelis.
Apmaudžiai anksti iš kovos pasitraukė ir Martynas Samsonas su Ervinu Snitku. Uteniškis jau kurį laiką kentė dešinės rankos skausmus, trukdžiusius tiksliai darbuotis vairaračiu. Kai prie šios problemos prisidėjo ir hidraulinio vairo mechanizmo kaprizai, Martynas porą kartų išslydo iš trasos ir gerokai apgadino galinę pakabą. Po antrojo incidento jis nusprendė trauktis iš tolesnės kovos.
Greičiausias tarp automobilių varomų viena ašimi šįkart buvo Justas Tamašauskas su Vaidu Šmigelsku, važiavę „BMW M3“ automobiliu. Priekinius varančiuosius ratus turinčių automobilių kategorijoje buvo „Peugeot 208 R2“ važiavęs Vlado Jurkevičiaus ir Edvino Bieliausko duetas.
Iš viso dėl gedimų finišo nepasiekė 12 ekipažų iš 33 startavusių.