Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Bendrovės nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: Pranešimas žiniasklaidai
Bendras naujojo terminalo patalpų plotas – beveik 3 700 kv. m, iš kurių 2 500 kv. m užima sandėlis ir maždaug 1 200 kv. m – biuro patalpos. Padalinyje įrengta pažangi siuntų rūšiavimo sistema, po tris rampas didiesiems ir mažiesiems vilkikams (įskaitant vieną antžeminę), taip pat 40 specialių, kurjerių mikroautobusams skirtų aikštelių.
Pastate taip pat pritaikyti technologiniai sprendimai, siekiant užtikrinti patogią darbo aplinką ir efektyvų energijos vartojimą, parinkti pažangiausi izoliacijos sprendimai ir įrengta elektromobilių įkrovimo infrastruktūra.
Strategiškai patogioje vietoje, netoli Vilniaus vakarinio aplinkkelio, esantis terminalas užtikrina sklandų susisiekimą su „FedEx“ padaliniais Kaune bei Varšuvoje ir prieigą prie bendrovės Europos kelių tinklo. Tiesioginis kasdieninis susisiekimas oru iš Kauno į vieną didžiausių „FedEx“ tinklo oro siuntų skirstymo centrą Paryžiuje – Šarlio de Golio tarptautinį oro uostą (didžiausias oro siuntų skirstymo centras yra Memfyje) – leidžia greitai siuntas pristatyti į bet kurią pasaulio vietą.
Pagalba e. prekyba užsiimančioms Lietuvos įmonėms
Imtis plėtros šalyje nuspręsta nuolat augant Lietuvos ekonomikai, ypač e. prekybos sektoriui. Kadangi 38,9 proc. Lietuvos įmonių prekiauja internetu, ir tai gerokai viršija Europos Sąjungos vidurkį, šalis tampa e. prekybos lydere. Įkūrus naująjį terminalą siekiama padėti e. prekyba užsiimančioms įmonėms – užtikrinti joms daugiau ir kokybiškesnių tarptautinio siuntų gabenimo galimybių, trumpesnį pristatymo laiką ir paprastesnes muitinio įforminimo procedūras.
2022 m. Lietuvoje pradėta teikti „FedEx International Connect Plus“ (FICP) paslauga yra patikimas ir ekonomiškas vienos dienos siuntų pristatymo sprendimas. Ši paslauga leidžia pristatyti siuntas į daugiau nei 195 šalis ir teritorijas, taip pat yra sukurta internetinių verslų – klientui (B2C) ir tiesiogiai klientui (D2C) – poreikiams. Tai apima dokumentų sutvarkymą muitinėje, siuntos sekimą, pranešimus gavėjui, pristatymo valdymą ir paprastesnes prekių grąžinimo procedūras.
Bendrovės nuotr.
Įsipareigojimas augti Vidurio ir Rytų Europos regione
Naujasis Vilniaus siuntų ir krovinių rūšiavimo padalinys yra dalis bendrovės vykdomų investicinių projektų Vidurio ir Rytų Europos (VRE) regione. Pastaraisiais metais „FedEx“ daug investavo į infrastruktūros plėtrą – pastatė ar išplėtė 17 padalinių šešiose regiono šalyse.
„Naujos investicijos Lietuvoje rodo mūsų pasiryžimą skatinti inovacijas ir didinti logistikos sektoriaus efektyvumą, – teigia „FedEx“ antžeminių operacijų viceprezidentas Šiaurės šalims ir Rytų Europai Mariuszas Mikas, – šis terminalas ne tik leidžia greičiau pristatyti Lietuvos įmonių siunčiamas siuntas ir užtikrina didesnį paslaugų patikimumą, bet ir sustiprina šalies verslo konkurencingumą pasaulinėje rinkoje. Vis labiau populiarėjant apsipirkimui internetu, „FedEx“ ir toliau siekia teikti novatoriškus ir į klientus orientuotus logistikos sprendimus, kurie dar labiau padėtų Lietuvos e. prekybos sektoriui klestėti.“
Apie „FedEx“ veiklą Lietuvoje
„FedEx“ Lietuvoje turi du logistikos terminalus – Vilniuje ir Kaune, kurie sklandžiai integruoti į pasaulinį „FedEx“ oro ir kelių tinklą. Ši infrastruktūra leidžia Lietuvos įmonėms pasiekti pasaulines rinkas ypač greitai ir patikimai.
„FedEx“ siūlo daugybę greitųjų ir atidėtų krovinių gabenimo sprendimų. Klientai gali lanksčiai pasirinkti optimalų siuntimo variantą, atsižvelgdami į konkrečius poreikius ir terminus. Siuntas į pagrindines paskirties vietas, pavyzdžiui, JAV rytinę pakrantę, galima pristatyti kitą darbo dieną, o siuntos į Aziją paprastai pristatomos per 2–5 dienas. „FedEx“ Europos kelių tinklas – kertinė bendrovės veiklos Europoje dalis – jungia 45 šalis ir leidžia klientams sklandžiai siųsti tiek siuntas, tiek krovinius naudojantis vienu paslaugų teikėju ir viena platforma, taip siekiant supaprastinti logistiką ir operacijas.