Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
„Eurovizija“ Bazelyje / Scanpix
Živilė AleškaitienėŠaltinis: ELTA
Gegužės mėnesį vykusį „Eurovizijos“ dainų konkursą stebėjo apie 166 mln. žmonių, pranešė Europos transliuotojų sąjunga (EBU), t. y. 3 mln. daugiau nei praėjusiais metais. Pranešama, kad didžiausias pasaulyje muzikinis renginys pritraukė daugiau jaunų žiūrovų nei kada nors anksčiau.
EBU duomenimis, gegužės 17 d. vykusiame finale 37 šalyse dalyvėse konkursą stebėjo 47,7 proc. televizijos žiūrovų, o tai yra didžiausias rodiklis nuo 2004 m.
15-24 metų amžiaus žiūrovų skaičius siekė beprecedenčius 60 proc., teigė EBU.
Islandija, Suomija ir Švedija pirmavo tarp šalių, kuriose „Eurovizija“ sulaukė didžiausio populiarumo – 98 proc. žiūrovų dėmesio. Vokietijoje, EBU duomenimis, šį renginį taip pat stebėjo ypač daug – 9,1 mln. – žmonių.
„Eurovizijos“ dainų konkursas padarė didžiausią poveikį iki šiol – televizijoje, skaitmeninėse platformose ir srautinių transliacijų reitinguose – įtvirtindamas savo, kaip vieno galingiausių kultūrinių renginių pasaulyje, pozicijas“, – teigė EBU. „TikTok“ ir „Instagram“, kaip pranešama, užfiksavo apie 1,7 mlrd. peržiūrų.
Kadangi televizijos žiūrovai gali balsuoti ne tik iš dalyvaujančių šalių, šis renginys vis labiau tampa pasauliniu reiškiniu. Šįkart balsavo žmonės iš 146 šalių. Daug balsų buvo gauta iš JAV ir Kanados.
Kelias dienas trukusio renginio finalą laimėjo Austrijos atstovas – kontratenoras JJ ir jo daina „Wasted Love“.