Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
"Lietuvos geležinkelių" nuotr.
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
Europos Audito Rūmų (EAR) analizėje teigiama, kad „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimas vėluos, skelbia portalas delfi.lt.
Atliktoje analizėje teigiama, kad įgyvendinant projektą ypač smarkiai išaugo numatytos sąnaudos, taip pat abejojama, ar „Rail Baltica“ bus ekonomiškai tvarus projektas.
Vis dėlto Europos auditoriai sustabdyti projekto nesiūlo.
„Rail Baltica“ – tai didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant per visą „Rail Baltica“ trasą bus nutiesta elektrifikuota europinės vėžės geležinkelio linija. Projekto statybų numatoma vertė siekia apie 5,8 mlrd. eurų.
Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.
Lietuvoje europinės vėžės geležinkelio trasa eis nuo Lenkijos ir Lietuvos valstybių sienos iki Kauno, kur krovininiai traukiniai vyks maršrutu Jiesia-Rokai-Palemonas (Kauno geležinkelio aplinkkelis), o keleiviniai – Jiesia-Kauno stotis-Palemonas.
Krovininiai traukiniai į Latviją vyks maršrutu Panevėžys-Salaspils-Parnu, o keleivinių traukinių maršrutas iš Panevėžio drieksis per Rygos oro uostą ir Rygos geležinkelio stotį. „Rail Baltica“ projektas taip pat numato atskirą geležinkelio liniją Kaunas-Vilnius.
ELTA