Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Pixabay.com nuotr.
ELTAŠaltinis: ELTA
„Šis projektas – „LTG Cargo“ komandos darbo plečiant pervežimų geografiją ir siekiant strateginio tikslo – tarptautinių pervežimų augimo, rezultatas. Svarbu ir tai, kad tokiam kiekiui lengvųjų automobilių, kuris buvo pervežtas vienu traukiniu, būtų prireikę 25-30 keliais važiuojančių autovežių, tad tai – ne tik tvarus, bet ir konkurencingas logistikos sprendimas“, – pranešime cituojama „LTG Cargo“ generalinė direktorė Eglė Šimė.
Šis projektas įgyvendintas su partneriais – pervežimą geležinkeliais Čekijoje vykdė „ČD Cargo“, o automobilių paskirstymu iš terminalo Palemone į galutines lokacijas rūpinosi lietuvių bendrovė „AV Terminal“.
Nuo išvykimo stoties Čekijoje iki Palemono krovinys geležinkeliu vyko standartine europine (1435 mm) vėže, o 1000 km kelionė įveikta per 50 valandų. Nuo Čekijos sienos iki Mockavos per Lenkiją projektinį krovinį gabeno „LTG Cargo“ dukterinė bendrovė „LTG Cargo Polska“.