Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Vokietijos „Meyer Werft“ laivų statykla. Scanpix nuotr.
Emilija FerdmanaitėŠaltinis: ELTA
Komisija nusprendė, kad vyriausybės gelbėjimo priemonių paketas nekelia jokių konkurencijos problemų ES bendrojoje rinkoje.
„Meyer Werft“, viena didžiausių darbdavių šiaurės Vokietijoje ir pirmaujanti kruizinių laivų statytoja, susidūrė su finansiniais sunkumais po to, kai sutartyse numatytos laivų kainos, suderintos gerokai iš anksto, nebeatitiko didėjančių išlaidų, smarkiai išaugusių po koronaviruso pandemijos.
Pagal gelbėjimo planą Vokietijos federalinė vyriausybė ir Žemutinės Saksonijos vyriausybė „Meyer Werft“ skirs po 200 mln. eurų.
Mainais jos įgis 80,73 proc. „Meyer Werft“ laivų statyklos Papenburge ir „Neptun Werft“ laivų statyklos Rostoke akcijų, pranešė Ekonomikos ministerija.
Be to, ministerijos teigimu, federalinė ir Žemutinės Saksonijos vyriausybės garantuos iki 80 proc. „Meyer Werft“ banko paskolų, kurių bendra suma sieks 2,6 mlrd. eurų.
Rugsėjį ekonomikos ministras Robertas Habeckas sakė, kad „Meyer Werft“ yra „sistemiškai svarbi jūrų pramonei, nes teikia tūkstančius darbo vietų“, ir kad laivų statykla taip pat gali atlikti svarbų vaidmenį Vokietijos energetinės pertvarkos procese.