Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
„Aliexpress“ /Freepik nuotr.
Jūras BarauskasŠaltinis: ELTA.LT
Trečiadienį Komisija pareiškė, kad vartotojai galės lengviau pranešti apie įtartinus produktus, o platforma pažadėjo užtikrinti didesnį savo reklamos ir rekomendacijų sistemų skaidrumą.
„Komisija priėmė ir patvirtino platformos „AliExpress“ pasiūlytus įsipareigojimus, kuriais siekiama išspręsti tam tikras problemas“, – teigiama jos pranešime.
Jei bendrovė savo įsipareigojimus pažeis, nedelsiant bus taikomos nuobaudos.
Briuselio institucija taip pat „preliminariai nustatė, kad „AliExpress“ pažeidė savo pareigą įvertinti ir sumažinti riziką, susijusią su neteisėtų produktų platinimu“, numatytą Skaitmeninių paslaugų įstatyme.
Komisijos teigimu, kontrolės sistemos, skirtos užkirsti kelią neteisėtų produktų platinimui, nėra pakankamai kokybiškos.
Be to, nėra tinkamai įgyvendinamos poveikio priemonės neteisėtą turinį pakartotinai skelbiantiems prekiautojams.
Dabar, kol Komisija priims galutinį sprendimą, „AliExpress“ turės galimybę atsikirsti į šiuos kaltinimus.
Pirmą kartą procedūrą prieš platformą „AliExpress“ Komisija pradėjo po to, kai 2024 m. kovą jai buvo pareikšti įtarimai.