Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Juliaus Kalinsko (ELTA) nuotr.
Raminta MajauskaitėŠaltinis: ELTA.LT
„Šiuo metu jau matome, kad vartotojai aplikacijų parduotuvėse „Google Play“ ir „App Store“ palieka teigiamus atsiliepimus, džiaugiasi programėlės funkcionalumu, paprastumu ir greitaveika“, – Eltai nurodė ministerija.
„Ministerija kviečia ir kitus gyventojus išbandyti mobiliosios programėlės funkcionalumus. Joje pacientai gali rasti informaciją apie buvusius ir būsimus vizitus pas gydytoją, turimus aktyvius siuntimus, pažymas, išduotus elektroninius receptus ir visą savo sveikatos istoriją, taip pat programėlė leidžia greitai ir patogiai registruotis vizitui“, – priminė ji.
Apie 180 tūkst. eurų kainavusi mobilioji E. sveikatos programėlė startavo kovo pabaigoje. Ja, kaip tuomet sakė sveikatos apsaugos ministrės Marija Jakubauskienė, bus siekiama sumažinti administracinę naštą medikams bei spręsti eilių gydymo įstaigose problemą.
ELTA primena, kad nuo balandžio 15-osios, įsigaliojus naujai tvarkai, E. sveikatos sistemoje gydymo įstaigos turi skelbti keturių mėnesių gydytojų konsultacijų grafikus, ne mažiau kaip 80 proc. vizitų laikų atveriant pacientams. Likusius vizitus gydymo įstaigos gali rezervuoti skubiems ir kontroliniams vizitams.
Kaip ir iki šiol, E. sveikatos registracijos sistemoje nesant laisvų registracijos laikų pas specialistą konkrečioje įstaigoje, pacientas įsirašo į laukiančiųjų eilę ir paslaugą gaus, kai atsiras tolesnių registracijos laikų arba jau užsiregistravęs pacientas atsisakys konsultacijos.