Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Eugenijus Sabutis. ELTA / Dainius Labutis nuotr.
Vygantas TuzasŠaltinis: ELTA.LT
„Kelių fondo reikalai, mano manymu, juda teigiama linkme. Atstuminio matavimo sistema (e-tolling'as – ELTA) buvo užstrigusi teismuose, tačiau buvo priimti sprendimai nesudaryti kai kurių sutarčių, vėl vykdyti nuomos konkursą. Šiuo atveju buvo pasiektas proveržis, nes šiai dienai nė vienas teismas dar nepritaikė laikinų apsaugos priemonių ir nestabdo proceso“, – antradienio posėdyje su Seimo konservatorių frakcija kalbėjo E. Sabutis.
„Tikiu, kad e-tolling‘o įvedimas nebenusikels dviem ar trim metams. Optimistiškiausiu variantu, ši priemonė galėtų pradėti veikti kitų metų viduryje, bet aš realistiškiau galvoju apie 2027 m. sausio 1 d.”, – teigė ministras.
Praėjusioje Seimo sesijoje priimtas Kelių fondas bus įsteigtas nuo kitų metų sausio 1 d. ir veiks šalia jau egzistuojančios Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP). Kol dar nepradėjo veikti minėta „e-tolling‘o“ sistema, didžiąją dalį fondo sudarys lėšos iš kelių naudotojo mokesčio rinkliavos vinjetėmis.
Susisiekimo ministerijos skaičiavimais, Kelių fondą kitais metais sudarys apie 400 mln. eurų.