Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
Praeitą pirmadienį Druskininkų savivaldybės vadovams ir specialistams bei kurorte įsikūrusiems turizmo verslo atstovams pristatytas Druskininkų kurorto viešinimo planas. Planą rengusias komunikacijos įmonės ekspertes, turinčias ilgametės darbo patirties tarptautinėse kompanijose, Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centras šiam darbui pasamdė dar liepos mėnesio pradžioje.
„Esame seniausias ir didžiausias Lietuvos kurortas savo siūlomomis paslaugomis prilygstantis tarptautiniams pasaulio kurortams. Nuolat įgyvendindami naujas idėjas ir netradicinius sprendimus įvairiose srityse, ieškome būdų tobulinti kurorto viešinimą, kuris atitiktų Druskininkų, kaip modernaus kurorto įvaizdį“, - apie susitikimą kalbėjo Druskininkų savivaldybės meras Ričardas Malinauskas.
Druskininkų kurorto viešinimo planą parengusios išorės ekspertės siūlo inovatyvias ir netradicines turizmo rinkodaros veiklas turistų srautams didinti. Pasak išorės eksperčių, Druskininkai vienas geriausių Europos kurortų, sukūręs puikią infrastruktūrą, unikalius lankytinus objektus ir puoselėjantis aplinką, tačiau tarptautinėje turizmo rinkoje nėra pakankamai gerai viešinamas. Siekiant išlaikyti turistų augimo tempą būtina investuoti į modernias kurorto viešinimo priemones, nes laiku nepradėjus ieškoti naujų sprendimų gali nepavykti pritraukti tiek turistų, kiek norėtųsi. Eksperčių nuomone, būtina žymiai daugiau dėmesio skirti socialiniams tinklams bei Druskininkų kurortą reprezentuojančių interneto tinklapių sujungimui ir tobulinimui. Susitikime atkreiptas dėmesys į inovacijas ir naują požiūrį bei viešinimo galimybes. Tiek susirinkime dalyvavę Druskininkų savivaldybės vadovai, tiek vietiniai verslininkai sutiko su išorės eksperčių išsakytomis pastabomis, kad būtina daug dėmesio skirti ne tik užsienio turizmo rinkai, bet ir užsienio kalba pateikiamai informacijai apie kurortą. Susitikime analizuota, kokių viešinimo priemonių galima atsisakyti, o kokias reikėtų tobulinti, taip pat ketinama ruoštis kitų metų kurorto viešinimui skirto biudžeto svarstymui.
be-pavadinimo1-21546.png