PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2025 m. Birželio 3 d. 10:29

Druskininkų savivaldybė socialinės paramos prašymų nagrinėjimui pasitelks dirbtinio intelekto sprendimus

Druskininkai

Druskininkų savivaldybės nuotr.

Etaplius.ltŠaltinis: Druskininkų savivaldybė


365751

Druskininkų savivaldybės administracija kasmet susiduria su iššūkiu valdyti augantį duomenų kiekį, todėl nuolat ieško galimybių optimizuoti ir sumažinti administracinę naštą bei pasitelkiant išmaniąsias technologijas sklandžiai valdyti procesus.

Įvertinus, kad inovatyvūs skaitmeniniai sprendimai gali pagerinti ir klientų aptarnavimo, ir specialistų darbo kokybę, Lietuvos inovacijų agentūrai buvo patiektos dvi paraiškos dėl skaitmeninių sprendimų, skirtų projektų valdymo optimizavimui ir išmokų prašymų nagrinėjimui, sukūrimo ir įgyvendinimo. Šios paraiškos buvo patvirtintos.

„Vienas pagrindinių administracijos uždavinių – užtikrinti aukštos kokybės ir efektyvias paslaugas Druskininkų gyventojams ir verslui. Būdami pažangūs ir atviri naujovėms, ieškome inovatyvių sprendimų, kaip optimizuoti darbo resursus pasitelkiant modernias technologijas ir dirbtinį intelektą. Labai džiaugiuosi, kad kartu su inovacijų kūrėjais ieškome patogių įrankių, kurie mažina rutininį darbą ir leidžia sutelkti dėmesį į strateginius sprendimus. Projekto metu sukurto prototipo aplinkoje galima įkelti dokumentus, automatiškai įvertinti paraiškas pagal galiojančius reikalavimus, sugeneruoti sprendimo projektą, užtikrinti elektroninį parašą ir informuoti pareiškėją. Tai tik pradžia – esant poreikiui toliau bus planuojame šią sistemą tobulinti ir dar labiau pritaikyti mūsų bendruomenės poreikiams“, – sako Druskininkų savivaldybės administracijos direktorė Vilma Jurgelevičienė.

Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėja Rūta Trainavičė pažymi, kad skaitmeninių priemonių diegimas gaunamų socialinės paramos prašymų administravime yra būtinas.

„Didžiausi iššūkiai šiame procese – daug rankinio darbo, perskaičiavimai, registrų tikrinimai, didelis prašymų kiekis. Klientai to nemato, tačiau darbuotojai sugaišta labai daug laiko. Vieno prašymo nagrinėjimas gali trukti iki dviejų valandų – o per metus tokių prašymų gauname daugiau kaip 13 tūkst. ir jų skaičius auga“, – sako R. Trainavičė.

Sukūrus bandomąją versiją, pagal poreikį ji bus tobulinama ir taikoma ateityje bei atvers naujas galimybes – naudą pajus ir darbuotojai, ir išmokų gavėjai.

#DRUSKININKAI#PRAŠYMAI#NAGRINĖJIMAS#DIRBTINIS INTELEKTAS