Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Geležinkelis / Pexels
Justina Vaišvilaitė-BraziulienėŠaltinis: ELTA
Per ateinančius dvejus metus visi Jungtinės Karalystės (JK) geležinkelių operatoriai turi būti nacionalizuoti vykdant premjero Keiro Starmerio politiką, kurios jis ėmėsi Leiboristų partijai pernai liepą grįžus prie vyriausybės vairo po 14 metų pertraukos.
„South Western Railway“ dabar priklauso valstybei. Ir tai tik pradžia“, – socialiniame tinkle „X“ rašė K. Starmeris.
Jis pažadėjo, kad vėl valstybiniais tapę geležinkeliai „teiks pirmenybę keleiviams geresnėmis paslaugomis, paprastesne bilietų išdavimo tvarka, patogesniais traukiniais“.
Didžiojoje Britanijoje traukinių keleiviai dažnai susiduria su atšaukiamais reisais. Be to, jiems tenka brangiai mokėti už bilietus ir nuolat aiškintis dėl to, kokiomis paslaugomis jie gali naudotis.
Geležinkelių transporto veikla buvo privatizuota praėjusio amžiaus 10-ojo dešimtmečio viduryje, valdant konservatorių premjerui Johnui Majorui. Geležinkelių tinklas išliko valstybinis, jį valdo „Network Rail“.
Valstybė jau valdo keturis iš 14 Anglijos geležinkelių vežėjų, kuriuos perėmė dėl prastų pastarųjų metų veiklos rezultatų. Iš pradžių buvo numatyta, kad tai bus tik laikinas sprendimas.
#DIDŽIOJI BRITANIJA | #TRANSPORTAS | #GELEŽINKELIAI | #TRAUKINIAI | #BENDROVĖ |
#NACIONALIZAVIMAS | #LEIBORISTAI | #KEIRAS STARMERIS |