Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Pixabay.com nuotr.
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
Kelionė Panevėžio miesto aplinkkeliu šią vasarą pareikalaus ypatingo vairuotojų atidumo. 22 km aplinkkelis, tarptautinės magistralės „Via Baltica“ dalis, rekonstruojamas iš esmės: platinamas iki 3 eismo juostų, sankryžos rekonstruojamos į žiedines arba 2 lygių. Dėl rangos darbų ribojamas eismas, todėl automobilininkams rekomenduojama įvertinti galimus trukdžius ir numatyti laiko rezervą maršrutui saugiai įveikti.
Panevėžio aplinkkelyje šiuo metu įgyvendinami 2 dideli projektai. Nuo Šilagalio sankryžos, kur susilieja į Kauną,Vilnių, Panevėžį, Šiaulius ir Rygą vedantys keliai, iki Nausodės sankyžos Šiaulių kelyje eismo ribojimų kiek mažiau.
„Eismas darbų vykdymo zonose organizuotas 2 juostomis, sumažintas leistinas maksimalus greitis, ties statomu tuneliniu viaduku aplinkkelio 9,05 km įrengta apylanka. Intensyvūs darbai pradedami aplinkkelio sankirtoje su Upytės keliu. Rekonstruojamą ruožą 6,1 kilometre kerta valstybinės reikšmės krašto kelias Kėdainiai–Krekenava–Panevėžys. Siekiant užtikrinti eismo saugumą ir sankirtos pralaidumą, ši sankryža rekonstruojama į greitąją žiedinę. Šios, palyginti su įprastomis, yra pralaidesnės 20 procentų“, – sakė AB „Panevėžio keliai“ Panevėžio filialo direktoriaus pavaduotojas statybai Saulius Stravinskas.
Aplinkkelio dalyje nuo Šiaulių kelio iki Pasvalio kelio eismo situacija sudėtingesnė: dėl šį pavasarį prasidėjusių didelės apimties aplinkkelio II dalies platinimo darbų leistinas greitis ribojamas iki 50–70 km/val. 4 ruožuose eismas reguliuojamas laikinaisiais šviesoforais. Pasak AB „Panevėžio keliai“ projekto vadovo Jevgenijaus Svilo, kelionė šioje aplinkkelio dalyje gali pailgėti mažiausiai 15 minučių. Prasidėjus asfaltavimui eismo ribojimų daugės.
AB „Panevėžio keliai“ aplinkkelio I etapo (nuo pradžios iki 10,53 km) rekonstrukciją vykdo nuo 2017 m. pavasario. Projekto vertė – 14,2 mln. eurų. Rekonstruojamas ruožas driekiasi nuo dobilo formos 2 lygių sankryžos ties Šilagaliu, kur susikerta kelias Vilnius–Panevėžys ir Panevėžys–Aristava–Sitkūnai („Via Baltica“), iki dobilo formos Nausodės sankryžos, kur Panevėžio aplinkkelis kerta kelią Panevėžys–Šiauliai. Iki 2017 m. pabaigos atlikta 50 proc. projekto darbų.
2018 m. pradėta II etapo, aplinkkelio dalies nuo Šiaulių kelio iki Pasvalio kelio, rekonstrukcija. Iki 2018 m. pabaigos planuojama 11,53 km ilgio aplinkkelio dalį išplatinti iki 3, rekonstruoti 2 tiltus ir 2 viadukus, įrengti greitąją („turbo“) žiedinę sankryžą, 4 vieno lygio sankryžas rekonstruoti į dviejų lygių, įrengiant 4 tunelinius viadukus su privažiavimo ir jungiamaisiais keliais. Darbų vertė –30,43 mln. eurų.
atsisiusti.jpg