Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
„Paysera LT“ / „Paysera LT“
EtapliusŠaltinis: ELTA.LT
„Šiuo metu susiduriame su laikinais sutrikimais daugumoje Paysera paslaugų dėl DDoS atakos. Mūsų sistemos veikia su trikdžiais arba laikinai neveikia, taip pat šiuo metu negalima susisiekti su mumis telefonu. Mūsų komanda intensyviai dirba, kad kuo greičiau išspręstų šią situaciją“, – rašo bendrovė.
„Paysera“ atstovas Aleksas Rozentalis Eltai siųstame pranešime nurodė, kad įmonės klientai bei internetinių parduotuvių pirkėjai gali susidurti su paslaugų veikimo sutrikimais ar lėtesniu sistemų darbu.
A. Rozentalis pažymėjo, kad ši ataka bendrovės klientų asmeninių duomenų ar pinigų saugumui įtakos neturi.
„DDoS atakos apsunkina paslaugų pasiekiamumą ir sulėtina sistemų veikimą, tačiau jos neturii įtakos klientų duomenų ar lėšų saugumui“, – teigė įmonės atstovas.